بین المللیحوادث

مصاحبه| شیخ صادق نابلسی: حمله موشکی به عین‌الاسد اعتماد به نفس گروه‌های مقاومت را تقویت کرد

خبرهای فوری: ستاد علوم سیاسی دانشگاه لبنان بر این باور است که حمله موشکی ایران به عین‌الاسد میزان افزایش توانمندی موشکی و تکنیکی آن را به نمایش گذاشته و این اقدام اعتماد به نفس تمام گروه‌های مقاومت در تحقق دستاوردهای بیشتر در آینده را دو چندان کرده است.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرهای فوری، یامدهای حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد پس از گذشت دو هفته تازه میان آمریکایی‌ها احساس می‌شوند و هرچقدر زمان می‌گذرد ابعاد تازه‌ای از واقعیت آشکار می‌شود.

دولت آمریکا رسماً اعلام کرده عده‌ای از نظامیان خود را به‌دلیل آنچه «ضربه مغزی» توصیف کرده به مراکز پزشکی پیشرفته در آلمان منتقل کرده است. هرچند «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا روز جمعه (۴ بهمن) از اعلام دقیق آمار مصدومان عین الاسد خودداری کرد و همزمان رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند پنتاگون تصمیم گرفته درباره مصدومان عین الاسد دیگر اطلاع‌رسانی نکند اما روز شنبه واشنگتن اعلام کرد تاکنون ۳۴ نظامی به مراکز پزشکی منتقل شده‌اند.

درباره حمله موشکی ایران به پایگاه نظامیان آمریکایی در عین الاسد و پیامدهای آن مصاحبه ای با شیخ صادق نابلسی استاد علوم سیاسی دانشگاه لبنان انجام دادیم که در زیر می‌آید:

شیخ صادق نابلسی استاد علوم سیاسی دانشگاه لبنان در گفت‌وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری تسنیم  در خصوص حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه آمریکا در  “عین الاسد” عراق گفت: پاسخ ایران با مجموعه پیام‌های نظامی و سیاسی و نیز معنوی در رویارویی با آمریکا و اسرائیل و نیز برخی کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس همراه بود.

وی افزود: در سطح نظامی روشن است که حمله ایران میزان افزایش توانمندی موشکی و تکنیکی آن را به نمایش گذاشت، به ویژه اینکه موشک‌های ایران از پارازیت دشمنان برای سد کردن راه موشک‌ها و جلوگیری از سقوط آن در مناطق نظامی مشخص عبور کرد و علاوه بر این موشک‌های ایران سطح دقت اصابت به اهداف و بُرد تخریبی خود را نشان دادند./تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا