بین المللی

اطلاعات منتشر نشده از حمل مجروحین عین الاسد به آلمان و آمریکا

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرهای فوری، حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد روزچهارشنبه ۸ ژانویه (۱۸ دی ماه) ساعت ۱.۳۵بامداد انجام شد.
قشه‌های هوایی رسمی نشان می‌دهد دقیقا چندساعت بعد از حمله ایران به عین الاسد مجروحین و کشته‌های احتمالی از بغداد به آلمان منتقل شده‌اند.
هواپیمای نظامی C-17،با کد BANDGE (کد مخصوص حمل مجروح و کشته) در ساعت ۱۱.۲۰ صبح ۸ ژانویه به وقت عراق یعنی ۱۰ ساعت بعد از حمله ایران به عین الاسد از آلمان به بغداد پرواز کرده و حدود ۱۱ ساعت بعد به آلمان بازگشته است.
این هواپیما چند ساعت بعد از نشستن در آلمان مستقیما به آمریکا رفته ودر کمپ نظامی اسپیرنگزدر ایالت مریلند فرودآمده است.
در حالی که آمریکا در ابتدا اعلام کردکه این عملیات کشته و مجروح نداشته اما ۹ روز بعد رسما اعلام شد که ۱۱سرباز مجروح برای مداوابه آلمان منتقل شده‌اند.
چند روز پس از اعلام اولیه تعداد مجروحین،پنتاگون اعتراف کرد که مجروحین ۳۴ نفر بوده اند و ۸ نفربه دلیل وخامت حالشان به آمریکا منتقل شده‌اند./نورنیوز

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۲ دیدگاه ها

  1. بر پایه حدس و گمان و بر اساس تخیل گرایی و یا استفاده از شم کاری قطعا منجر به مغایرتهای گفتاری خواهد شد و این مغایرتها حتما دست اویز کسانی میشود که عدم صداقت سردمداران کشوررا نشان رفته .
    به فرض ما یک اتوبوس امبولانس برای مکانی که از وقایع ان اگاه نیستیم میفرستیم و ان اتوبوس با یک حمل یک مصدوم باز میگردد .
    فرستادن یک امبولانس هوایی غول پیکر هم میتواند و هم نمیتواند دلیل بر بازگشت پر از زخمی ان باشد . لطفا تا اطلاعات کامل نیست بصورت رسمی نشر ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا