بین المللیحوادثسیاسی

ترامپ: تحریم های جدیدی را علیه ایران تصویب کردیم/ خواهان مذاکره با تهران هستم

خبرهای فوری: رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد واشنگتن تحریم های جدیدی را علیه ایران تصویب کرده است.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرهای فوری، به نقل از الجزیره، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت: تحریم های جدیدی علیه ایران تصویب شده و به زودی توسط وزارت خزانه داری اعلام می شود.

رئیس جمهور آمریکا که دستور ترور سردار شهید قاسم سلیمانی و همراهان وی را صادر کرده است مدعی شد: فردی وحشی را کشتیم که می خواست سفارت و شهروندان آمریکایی را در عراق هدف قرار دهد. آنها یک آمریکایی را کشته بودند. ضروری است که ناتو فعالیت خود را در خاورمیانه تقویت کند.

دونالد ترامپ در ادامه گزافه گویی های خود افزود: توافق هسته ای اموال زیادی را در اختیار ایران قرار داد که با آنها امنیت منطقه را برهم زدند. ما می خواهیم در این مورد دوباره مذاکره کنیم. شاید ایرانی ها می خواهند پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مذاکره کنند ولی توصیه می کنم این کار را الان انجام دهند.

ترامپ گفت: در مورد سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین در تهران تردید دارم؛ احتمالا به اشتباه سرنگون شده است. این یک فاجعه است و باید تحقیقات به درستی در مورد آن انجام شود. سه نفر از مسئولان آمریکایی معتقدند احتمالا این هواپیما توسط پدافند هوایی ایران سرنگون شده است./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا