بین المللیسیاسی

پرونده رسوایی اخلاقی بوریس جانسون پیچیده‌تر شد

خبرهای فوری: با به سرقت رفتن لپ‌تاپ مدل سابق آمریکایی که روابط غیراخلاقی با نخست‌وزیر انگلیس داشته است، پرونده رسوایی اخلاقی او وارد ابعاد تازه‌تری می‌شود.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرهای فوری، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، لپ تاپ متعلق به «جنیفر آرکوری» مدل سابق آمریکایی که اخیرا افشا شده روابط غیراخلاقی با نخست‌وزیر انگلیس داشته است، به سرقت رفت.

بنابر گزارش میرور، این لپ تاپ حاوی اطلاعات بسیار زیادی از زمان ارتباط آرکوری با بوریس جانسون بوده است. لپ تاپ مدل سابق آمریکایی طی ۱۰ روز گذشته در انگلیس به سرقت رفته است. آرکوری ضمن ابراز نگرانی از این موضوع گفت: لپ تاپ وی حاوی اطلاعات زیادی از جمله عکس ها، ایمیل‌ها و برنامه زمانی دورانی که او با جانسون، شهردار وقت لندن، رابطه غیراخلاقی داشته، است و او نگران انتشار آنهاست.

یکی از دوستان آرکوری گفت او بسیار نگران دسترسی دیگران به اطلاعات و عکس‌های لپ تاپش است. زیرا عکس‌های بسیاری از دوران ارتباط او با جانسون در این لپ تاپ ذخیره شده است.

پیشتر این زن تاجر آمریکایی که هزاران پوند از یک نهاد دولتی در زمانی دریافت کرد که بوریس جانسون شهردار لندن بود، به دوستانش گفت که او با جانسون رابطه جنسی داشته است. این پیمانکار که جنیفر آرکوری نام دارد، یک مدل سابق آمریکایی است. وی زمانی که در سال ۲۰۱۲ برای نخستین بار با بوریس جانسون مواجه شد، ۲۷ سال داشت.

روزنامه ساندی تایمز پیشتر در مقاله‌ای گزارش کرد زمانیکه جانسون شهردار لندن بود، دفترش ده‌ها هزار پوند از بودجه دولت را به یک پیمانکار تازه کار که دوست نزدیک وی بوده و جانسون معمولا در ساعات کاری به آپارتمان او تردد داشته، پرداخت کرده است.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا