بین المللی

نجات پسر خردسال توسط مادر فداکار در آخرین لحظه! + فیلم

خبرهای فوری: مادر جوان که شاهد سقوط کودکش از بالکن طبقه چهارم ساختمان بود با یک پرش دیدنی توانست در آخرین لحظه جان پسرش را نجات دهد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرهای فوری، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است فداکاری یک مادر قهرمان در نجات جان پسرش را به تصویر می‌کشد. این زن جوان که شاهد سقوط کودکش از بالکن طبقه چهارم یک ساختمان بود با پرتاب خود توانست جان او را نجات دهد.

این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته ساختمان تهیه شده است چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو این زن جوان به همراه پسر خردسال و یک راننده پیک که از آسانسور خارج می‌شوند دیده می‌شوند. لحظاتی بعد و در حالی که زن جوان منتظر باز شدن درب یک واحد‌ها است پسر خردسال او خود را به لبه بالکن رساند و ناگهان تعادل خود را از دست داد. در این لحظه مادر او با پرت کردن خود موفق به گرفتن پا‌های پسر خردسال شد. راننده پیک نیز با دویدن و پایین رفتن از پله‌ها تلاش کرد راهی را برای نجات جان کودک پیدا کند.

بلافاصله کارمندان و پرسنل حاضر در شرکت ساختمانی به کمک این زن شتافتند و موفق به نجات جان کودک شدند. این حادثه روز چهارشنبه در ساختمان لائورلس کولونیال واقع در مدلین کلمبیا رخ داد. هنوز مشخص نیست آیا این کودک در این حادثه دچار جراحت شده است.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از آن‌ها این زن جوان را که با عکس‌العملی کم‌نظیر موجب نجات جان فرزندش شد یک قهرمان نامیدند.



جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

  1. چرا معانی رو تغییر می دین؟
    الان این مادر دقیقا چه چیزیش رو فدای بچه اش کرد که عنوان فداکار بهش می دین؟
    مثلا مادره پرید و خودش رو زیر بدن بچه انداخت؟ خودش کشته شد تا بچه زنده بمونه؟
    لطفا اصلاح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا