بین المللی

یک مقام اسبق آمریکا: لبنان یک کشور شکست خورده است

خبرمهم: رئیس شورای روابط خارجه آمریکا و مدیر اسبق سیاست‌گذاری‌ها در وزارت خارجه این کشور مدعی شد: لبنان کشوری شکست خورده است.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، ریچارد هاس، رئیس کمیته روابط خارجه آمریکا و مدیر اسبق سیاست‌گذاری‌های وزارت خارجه این کشور ادعا کرد: آنچه در واقعیت رخ می‌دهد هرگز منجر به ثبات و اصلاحات نخواهد شد.

هاس درباره این‌که آیا اصلاحات در لبنان رخ می‌دهد، گفت: تصور نمی‌کنم این امر اتفاق بیفتد هیچ پیش‌نیاز اساسی برای ثبات سیاسی یا اصلاحات سیاسی در لبنان وجود ندارد.

او افزود: ناراحت‌کننده است که بگویم شاهد این رویداد در لبنان نیستم و به نظر می‌رسد تعریف برای لبنان این است که آن یک کشور شکست خورده است.

هاس در اظهاراتی مداخله‌جویان گفت: لبنان برای دهه‌ها زیر تخیلات جمعیتی زندگی کرده و حزب‌الله لبنان در این کشور حضور دارد. من به راحتی می‌گویم مستلزمات اساسی ثبات سیاسی یا اصلاحات سیاسی در این کشور وجود ندارد.

این مقام آمریکایی افزود: قاعده‌ای در خاورمیانه است که می‌گوید دشمن تو بعضا دوست تو می‌شود و قاعده دیگر هم این است که اوضاع قبل از این‌که نامساعدتر شود، بدتر می‌شود. من کور سوی امیدی درباره وقایع لبنان نمی‌بینم./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا