اقتصادی

نادری، کارشناس خودرو: خودرو خارجی بعد از ۱۰ سال نیاز به تعمیر ندارد، اما خودرو داخلی یک روز بعد از تحویل نیاز به تعمیر دارد

خبرمهم: فیروز نادری، کارشناس خودرو در گفت‌وگو با خبرهای فوری مهم: ورود خودروهای کارکرده، یک درمان موقت به حساب می‌آید و می‌تواند تاثیر خوبی روی بازار خودرو و قیمت‌ها داشته باشد.

طبق گزارش روزنامه روزنامه اعتماد، روز گذشته و در اولین دستور جلسه فوق‌العاده هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، لایحه دوفوریتی و مصوبه مجلس درخصوص «الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو» از نظر عدم مغایرت با سیاست‌های کلی نظام مورد بررسی قرار گرفت و درنهایت این هیات مصوبه مجلس در مورد «واردات خودروی کارکرده» را مغایر سیاست‌های کلی نظام ندانست و آن را تایید کرد.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، فیروز نادری، کارشناس خودرو در گفت‌وگو با مطهره حیدری، خبرنگار گروه رسانه‌ای خبرهای فوری مهم نسبت به واردات خودروهای کارکرده خارجی گفت: به نظر من واردات خودروهای دست دوم خارجی بهتر از نو داخلی است. ماشین‌های خارجی که ۱۰ سال از عمرشان گذشته هنوز نیاز به تعمیر ندارند اما خودروهای داخلی نو را وقتی امروز از کارخانه تحویل می‌گیرید فردا نیاز به تعمیر دارند.

نادری تاکید کرد: ورود خودروهای کارکرده، یک درمان موقت به حساب می‌آید و می‌تواند تاثیر خوبی روی بازار خودرو و قیمت‌ها داشته باشد. البته اگر ابتدا خودروهای نو وارد می‌شد خیلی بهتر بود. 

فیروز نادری، کارشناس خودرو در پایان افزود: همین روال هم که اشخاص بتوانند خودروهای کارکرده را خرید کنند خیلی مفیدتر است، چون خودروهای کارکرده را نمی‌توان به صورت شرکتی وارد کرد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا