اقتصادی

افزایش مجدد قیمت دلار

خبرمهم: در آخرین روز معاملاتی هفته، نرخ دلار در صرافی‌ها با قیمت ۲۵ هزار و ۴٨٨ تومان ثبت شد و افزایش قیمت اندکی را نسبت به روز گذشته تجربه کرد.

در آخرین روز معاملاتی هفته، نرخ دلار در صرافی‌ها با قیمت ۲۵ هزار و ۴٨٨ تومان ثبت شد و افزایش قیمت اندکی را نسبت به روز گذشته تجربه کرد.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، قیمت دلار که طی روزهای اخیر ثبات نسبی را در صرافی‌ها تجربه می‌کند، صبح امروز را با اندکی افزایش نسبت به روز گذشته و با نرخ ٢۵ هزار و ۴٨٨ تومان ثبت تجربه کرد.

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ۴٨٩ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ٧٣۴ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۴۶۵ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ٧٣٢ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش قیمتی در حدود ٢۵ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ٢٧ هزار و ٩١٩ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ٢٠١ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٣١ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ٣١۵ تومان برای فروش قیمت خورده بود که کاهش قیمتی نزدیک به ١١٠ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۶۴١ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ٣٨۵ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۶٢۴ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ٣۶٩ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمتی در حدود ١۵ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ١١٨ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ٨٣٩ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته معادل ۲۸ هزار و ٢٣٢ برای فروش و ۲۷ هزار و ٩۵١ برای خرید کاهش قیمتی نزدیک به ١١٠ تومان داشته است./اقتصادآنلاین

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا