اقتصادی

بانک‌ها از امروز باید وام ازدواج ۱۲۰ میلیونی پرداخت کنند

خبرمهم: به گفته رئیس دایره اعتبارات بانک‌ها در بانک مرکزی با ابلاغ بخشنامه جدید اعطای وام ازدواج، بانک‌ها مکلفند این وام را از ۱۸ فروردین با نرخ جدید ۱۲۰ و ۱۵۰ میلیون تومان پرداخت کنند.

خانم دانشمندی می گوید: بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۱ و موافقت مجلس، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج امسال به مبالغ ۱۲۰ و ۱۵۰ میلیون تومان برای زوج‌ها افزایش یافت.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، بانک مرکزی ۱۰ فروردین در بخشنامه‌ای میزان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را افزایش داد؛ اما مشاهدات میدانی خبر از بی توجهی بانک‌ها به این بخشنامه می‌داد. برخی از بانک‌ها به بهانه الاغ نشدن بخشنامه بانک مرکزی، وام ۱۲۰ میلیون تومانی ازدواج را پرداخت نمی‌کردند بعضی‌ها هم همام ۷۰ میلیون تومان را پرداخت می‌کردند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

  1. مسعولان محترم باید بین سود بانک وجلوگیری از گسترش فساد یکی را انتخواب کنند جوانان ایرانی حاضر هستند با دادن سفته بازپرداخت را تضمین کنند درغیر اینصورت به زندان میروند وجوانی خود را به بانک فاسد شما میدهند باز هم کافی نیست وحتما باید ضامن کارمند باشد با حکم شما ازدواج فقط برای کارمندان…. شما حلال است شما ازدواج را هم بر مردم حرام کرده اید انتظار دارید فساد ریشه کن بشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا