اجتماعیاقتصادی

ساعت معاملات بورس از یکشنبه ۲شهریور ماه تغییر می‌کند+ جزئیات

خبرمهم: سازمان بورس اعلام کرد از دوم شهریور ماه ساعات معاملات در بازار سرمایه تغییر می‌کند. بر این اساس جلسه معاملاتی اول از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۱۵ خواهد بود و جلسه معاملاتی دوم از ساعت ۱۱:۳۰ آغاز و در ساعت ۱۳:۴۵ به اتمام خواهد رسید.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، سازمان بورس اوراق بهادار تهران در اطلاعیه‌ای از تغییر مجدد ساعات معاملات در بازار بورس خبر داد.

متن این اطلاعیه به شر زیر است:

پیرو اطلاعیه شماره ۱۸۱/۷۷۹۹۵ مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ درخصوص تغییر موقت زمان‌بندی جلسات معاملاتی بدین‌وسیله به اطلاع کلیه سرمایه‌گذاران محترم و شرکت‌های کارگزاری می‌رساند، زمان‌بندی جدید جلسات معاملاتی صنایع در بورس تهران به‌صورت موقت از مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ به شرح پیوست خواهد بود.

جلسه معاملاتی اول:

الف) جدول زمانبندی:

زمان سفارش گیری (پیش گشایش) زمان انجام معاملات (مرحله گشایش و حراج پیوسته)
۸:۳۰ – ۸:۴۵ ۸:۴۵ – ۱۱:۱۵

ب)صنایع:

کلیه صنایع به غیر از صنعت فلزات اساسی، صنعت شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی و صنعت فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی.

جلسه معاملاتی دوم:

الف) جدول زمانبندی:

زمان سفارش گیری (پیش گشایش) زمان انجام معاملات (مرحله گشایش و حراج پیوسته)
۱۱:۳۰ – ۱۱:۴۵ ۱۱:۴۵- ۱۳:۴۵

ب)صنایع:

صنایعصنعت فلزات اساسی، صنعت شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی و صنعت فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی.

شایان ذکر است که کلیه صندوق‌های قابل معامله (ETF)، اوراق بهادار با درآمد ثابت و نیز معاملات تمامی نمادهای آتی سبد سهام در جلسه دوم معاملات قابل معامله خواهند بود.

ساعت معاملات بورس باز هم تغییر کرد+ جزئیات

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا