استانیتهرانحوادث

اتفاق وحشتناک در تهران!

خبرهای فوری: عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: فرونشست تهران در بخش های جنوب و جنوب غربی به سمت لایه پایینی شهرستان کرج در حال حرکت است.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرهای فوری، زهرا نژادبهرام گفت: روز یکشنبه، کمیسیون های شهرسازی و عمران شورای شهر تهران، پیرو درخواست سازمان نقشه برداری کشور، به بررسی پدیده فروریزش و فرونشست زمین در تهران پرداختند.

وی توضیح داد، دشت تهران مشمول فرونشست سیستماتیک می شود که در بخش های جنوب و جنوب غربی به سمت لایه پایینی شهرستان کرج در حال حرکت است. نژادبهرام گفت: سه مسأله طبیعی شهر تهران را تهدید می کند؛ موضوع سیلاب ها، فرونشست زمین و زلزله که مهم این است که وقتی میزان منابع برداشتی از زمین با منابع تزریقی به آن همخوانی نداشته باشد، مسأله فرونشست بیشتر نمود پیدا می کند. او توضیح داد که دشت رفسنجان، مشهد، کرمان، دشت کبود، جنوب تهران و… مشمول فرونشست می شوند و دشت ورامین بارزترین نمونه ها در تهران است که با حدود ۲۰ سانتیمتر بارزترین فرونشست را داشته است.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

  1. برجهای بزرگ تهران اکثرا بخاطر عدم اب بندی دیواره زیرزمینها و ورود اب مجبوربه استفاده ازپمپ برای خارج کردن اب ازپشت دیواره ساختمانها هستند وهرکدام حداقل دوپمپ به طورشبانه روز مشغول به کاردارند ودرهیچ کدام ازبررسی ها به برداست اب توسط این ساختمانها اشاره نمیشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا