حوادث

سه فوتی در سانحه سقوط هواپیمای جنگی در تبریز

خبرمهم: منجم مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان شرقی گفت: تعداد فوتی‌های حادثه سقوط هواپیمای جنگنده در تبریز به ۳ نفر رسید. وی افزود: بر اساس گزارش‌های اولیه دو نفر از کادر پروازی هواپیما به همراه سرنشین خودرویی که این هواپیما با آن برخورد کرده بود، در این حادثه جان باخته اند.

منجم مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان شرقی گفت: تعداد فوتی‌های حادثه سقوط هواپیمای جنگنده در تبریز به ۳ نفر رسید. وی افزود: بر اساس گزارش‌های اولیه دو نفر از کادر پروازی هواپیما به همراه سرنشین خودرویی که این هواپیما با آن برخورد کرده بود، در این حادثه جان باخته اند.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم، مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان شرقی گفت: تعداد فوتی‌های حادثه سقوط هواپیمای جنگنده در تبریز به ۳ نفر رسید.

منجم مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان شرقی اظهار داشت: ساعتی پیش یک فروند هواپیمای اف ۵ حوالی مدرسه راهنمایی میلاد در منطقه ستارخان، پشت فرهنگسرای الغدیر واقع در خیابان قره داغی شهر تبریز سقوط کرد که بلافاصله ٩ تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: بر اساس گزارش‌های اولیه دو نفر از کادر پروازی هواپیما به همراه سرنشین خودرویی که این هواپیما با آن برخورد کرده بود، در این حادثه جان باخته اند.

منجم گفت: عملیات امدادرسانی ادامه دارد./مهر

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا