ورزشی

درآمد مسی ۲ برابر بیشتر از رونالدو؛ سیمئونه بالاتر از زیدان

خبرهای فوری: فوق ستاره بارسلونا لقب پردرآمدترین بازیکن فوتبال جهان را حفظ کرد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، به گزارش بانک ورزش وبه نقل از سایت نشریه مارکا، درآمد لیونل مسی بیش از رقیب خود، رونالدو در یوونتوس است. همچنین دیگو سیمئونه دو برابر بیشتر از همتای خود در رئال مادرید کسب می کند.

در لیست منتشر شده توسط نشریه اکیپ فرانسه، مسی مبلغ ۸.۳ میلیون یورو در ماه و رونالدو ۴.۵ میلیون یورو در ماه درآمد دارند. پس از این دو فوق ستاره، نیمار با ۳ میلیون یورو در ماه سوم است و گریزمان و سوارز نیز درآمدی کمتر از ۳ میلیون یورو در ماه را دارند.

گرت بیل و ادن هازارد نیز با ۲.۵ میلیون یورو در ماه نفرات بعدی در این لیست هستند. اما در لیست مربیان، دیگو سیمئونه با مبلغ ۳.۶ میلیون یورو در ماه بالاترین دستمزد را در جهان دارد.

گواردیولا با ۱.۹۴ میلیون یورو، مورینیو با ۱.۴۶ میلیون یورو، کلوپ با ۱.۴۶ میلیون یورو و زیدان با ۱.۴ میلیون یورو مربیان بعدی لیست اکیپ هستند.

همچنین در این لیست، پردرآمدترین بازیکن حاضر در لیگ برتر انگلیس، داوید دخیا با ۱.۷۶ میلیون یورو در ماه است که بیشتر از بازیکنانی چون مسوت اوزیل و کوین دی بروینه است. در آلمان نیز روبرت لواندوفسکی و هم تیمی اش کوتینیو ۱.۶۶ میلیون یورو در ماه درآمد دارند./بانک ورزش

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا