ورزشی

ماجرای انتقال امید ابراهیمی به یوپن

خبرهای فوری: زمانی برای جدایی به توافق رسیدند كه همه باشگاه‌های قطری خریدهای خود را انجام داده بودند.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری،  روز گذشته خبر رسید امید ابراهیمی، هافبک دفاعی تیم‌ملی به باشگاه یوپن بلژیک ملحق شده است. این بازیکن که نتوانست در لیگ قطر بماند، در چشم به هم زدنی از بلژیک سر درآورد. الاهلی چندی قبل اعلام کرد به‌خاطر مشکلات دفاعی باید یک مدافع بگیرد. آنها از استرالیا بازیکنی جذب کردند و به این ترتیب باید نام امید را از فهرست خط می‌زدند. به همین خاطر مذاکرات فشرده‌ای با او داشتند. دو طرف اما زمانی برای جدایی به توافق رسیدند که همه باشگاه‌های قطری خریدهای خود را انجام داده بودند. امید هم متوجه شد نمی‌تواند در قطر بماند. از سویی او با پیشنهادهای خوبی از داخل کشور روبه‌رو شد. باشگاه سپاهان حاضر بود رقم بالایی برای جذب ابراهیمی بدهد ولی این بازیکن تاکید داشت می‌خواهد در خارج از ایران بازی کند.

در یک هفته گذشته مسؤولان کمپ اسپایر که در واقع مغز متفکر ورزش قطر به حساب می‌آید پیشنهاد باشگاه یوپن را جلوی ابراهیمی گذاشتند و گفتند می‌توانند او را به این کشور منتقل کنند. از سال ۲۰۱۲ باشگاه بلژیکی توسط دولت قطر و بنیاد اسپایر که صاحب پاری‌سن‌ژرمن نیز هست، خریداری شد. اسپایر خیلی از استعدادهای کشف شده توسط خود را از آفریقا، آمریکای جنوبی و آسیا به باشگاه یوپن می‌فرستد.
آنها وقتی متوجه شدند دیگر امکان ماندن ابراهیمی در لیگ قطر وجود ندارد زمینه را برای انتقال او به باشگاه یوپن فراهم کردند تا این بازیکن در عرض دو سه روز قراردادش را امضا کند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا