ورزشی

پارالمپیک توکیو؛ صعود والیبال نشسته ایران به نیمه‌نهایی

خبرمهم: تیم ملی والیبال نشسته ایران در آخرین مسابقه مرحله گروهی خود با نتیجه سه بر صفر چین را شکست داد تا بدون باخت حتی در یک ست، به نیمه‌نهایی برسد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، تیم ملی والیبال نشسته ایران امروز (سه‌شنبه) با برتری سه بر صفر مقابل چین در آخرین مسابقه مرحله گروهی، ضمن کسب سومین برد پیاپی به عنوان تیم اول گروه B راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.این مسابقه در حالی برگزار شد که تیم ایران در دو مسابقه قبلی خود با برتری مشابه ۳ بر صفر مقابل آلمان و برزیل به برتری رسیده بود.
تیم ایران در مصاف با چین در سه ست پیاپی و با نتایج ۲۵ بر ۲۱ ، ۲۵ بر  ۲۲ ، ۲۵ بر ۱۴ برنده و مهدی بابادی هم با ۱۷ امتیاز به‌عنوان آورترین بازیکن زمین معرفی شد.
هادی رضایی سرمربی تیم ایران، در این دیدار تقریبا از تمام داشته‌های خود استفاده کرد تا آخرین مسابقه مرحله گروهی را هم با قدرت پشت سر بگذارد.
تیم ملی چین هم با توجه به اینکه یک برد و یک باخت از دو مسابقه قبلی کسب کرده بود، برای قطعی کردن صعودش به نیمه نهایی باید در این مسابقه برنده می‌شد. به همین دلیل این رقابت از حساسیت زیادی برخوردار بود.
این حساسیت بیش از اندازه هم در کار داور تاثیر گذاشت و باعث اعتراض هادی رضایی شد که در پی  این اعتراض‌ها داور یک کارت زرد به وی نشان داد. /ایرنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا