ورزشی

گزارش AFC از قهرمانان اداور مختلف لیگ قهرمانان آسیا + عکس

خبرمهم: بخش رسانه ای سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز(شنبه) به مناسبت دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ میان پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی به معرفی قهرمانان این رقابت ها در ادوار مختلف پرداخت.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، بخش رسانه ای سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز(شنبه) به مناسبت دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ میان پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی به معرفی قهرمانان این رقابت ها در ادوار مختلف پرداخت.

طبق اعلام سایت AFC پرسپولیس امروز(شنبه) در سی و هشتمین فینال این رقابت ها مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی بازی می کند تا سی و هشتمین قهرمان آسیا مشخص شود.

1

با نگاه به آمار رسمی سایت AFC از ایران استقلال با دو قهرمانی و پاس با یک قهرمانی تنها نمایندگان کشورمان در این رقابت ها هستند که قهرمان شدند. الهلال عربستان با کسب ۳ قهرمانی در این رقابت ها پرافتخارترین تیم غرب آسیا است. الاتحاد و استقلال با دو قهرمانی در رده دوم پرافتخارترین ها قرار دارند.

سرخ پوشان پایتخت امروز(شنبه) از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه الجنوب دوحه به مصاف اولسان می رود تا اولین قهرمانی خود در آسیا را کسب کند./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا