ورزشی

جهان فوتبال در شوک درگذشت مارادونا

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، دیگو آرماندو مارادونا اسطوره آرژانتین و یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال به دلیل حمله قلبی در سن ۶۰ سالگی درگذشت

مارادونای ۶۰ ساله چندی قبل به علت عارضه ای در بیمارستان بستری شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود. اما به نظر می رسید حال این ستاره بزرگ بهبود یافته و او چند روز قبل از بیمارستان مرخص شد. اما امروز او در خانه دچار ایست قلبی شده و در نهایت جان خود را از دست داده است.

مارادونا که چندی قبل ۶۰ ساله شده بود، در بوینس آیرس و در خانه خود در حال استراحت و طی کردن دوران نقاهت بود که دچار این مشکل شده و تلاش پزشکان برای احیای او اثربخش نبوده است.

مارادونا یکی از بزرگ ترین ستاره های تاریخ فوتبال بوده و بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ می دانند. این ستاره محبوب در جام جهانی ۱۹۸۶ با نمایش فوق العاده خود زمینه ساز قهرمانی آرژانتین را فراهم کرده و چهار سال بعد نیز فاصله ای تا تکرار این موفقیت نداشت، اما آلمان در فینال آلبی سلسته را مغلوب کرد.

اما در ادامه حواشی فراوانی گریبانگیر مارادونا شده و کشیده شدن به دام اعتیاد و البته مثبت شدن تست دوپینگ باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای او شد. در نهایت امروز او در سن ۶۰ سالگی و به علت ایست قلبی جان خود را از دست داد. /ورزش سه

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا