ورزشی

هوملس، بواتنگ و توماس مولر دیگر به تیم ملی آلمان دعوت نخواهند شد!

خبرهای فوری: سرمربی تیم ملی آلمان تصمیم گرفته است که بر روی نام سه بازیکن بزرگ فوتبال این کشور خط بکشد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، یواخیم لوو تصمیم گرفته است که ساختار تیم ملی آلمان را عوض کند. بعد از ناکامی آلمان در جام جهانی ۲۰۱۸، صحبت های زیادی پیرامون کیفیت بازیکنانِ کنونی مانشافت مطرح بود و حالا بیلد فاش کرد که اولین گامِ لوو، خط کشیدن روی نام ۳ بازیکن بزرگ باشگاه بایرن مونیخ است.

یواخیم لوو، مارکوس زورگ و اولیور بیرهوف امروز به شهر مونیخ سفر کردند تا به صورت رو در رو به متس هوملس، جروم بواتنگ و توماس مولر اعلام کنند که آنها جایی در برنامه های آتی تیم ملی ندارند.

لوو در این باره به بیلد گفته است:

سال ۲۰۱۹، شروع جدیدی برای فوتبالِ آلمان است. ما قصد داریم تغییراتی که در اواخر سال گذشته شروع کردیم را امسال ادامه دهیم. برایم مهم بود که تصمیمم در مورد خط زدن این ۳ بازیکن را شخصا به آنها اعلام کنم. آنها همچنان بازیکنان بزرگی هستند که در باشگاه خود، سردمدار هستند. هوملس، بواتنگ و توماس مولر برای سال های زیادی در تیم ملی بودند و من بابت تمام این دوران موفق و درخشان، از آنها تشکر می کنم. زمان برنامه ریزی برای آینده فرا رسیده است. قصد داریم ساختار تیم ملی آلمان را عوض کنیم و من متقاعد شده ام که حالا زمان مناسبی برای این کار است. این پیام را دوباره به بازیکنان جوان می فرستیم که حالا آنها فضای لازم برای پیشرفت کردن را خواهند داشت و باید تمام مسئولیتِ تیم ملی را برعهده بگیرند.

[irp posts=”12255″ name=”پاسخ منفی دوباره ایکاردی به اسپالتی”]

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا