ورزشی

شروط سه گانه زیدان برای پذیرش سکان هدایت آبی های لندن

خبرهای فوری: براساس گزارش روزنامه سان اسپورت انگلیس، «زین الدین زیدان» سرمربی اسبق تیم رئال مادرید اسپانیا برای پذیرفتن سکان هدایت تیم چلسی شروط سه گانه ای را تعیین کرده است.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، سان اسپورت هفته گذشته در مطلبی از ابراز تمایل مقامات باشگاه چلسی برای جذب زیدان پرده برداشت؛ شخصی که در کسوت سرمربی ۳ بار و با پیراهن مادریدی ها یک بار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده است.

با این وجود، «مائوریتسیو ساری» در حال حاضر مرد شماره یک نیمکت آبی ها بوده و بازی های بزرگی را پیش روی خود می بیند؛ بازی هایی که نخستین آنها امروز (دوشنبه) در دور پنجم جام حذفی انگلیس مقابل منچستریونایتدِ احیا شده با اوله گانر سولسشر آغاز می شود.

این در حالی است که فینال جام اتحادیه مقابل منچسترسیتی نیز یکی از دیدارهای تعیین کننده برای مرد ایتالیایی محسوب می شود. در این بین، منابع نزدیک به زیزو در مصاحبه با سان اسپورت مدعی شده اند که سرمربی فرانسوی همچنان خواهان نیمکت داغ آبی ها است اما برای پذیرفتن این سمت سه شرط اصلی برای بالانشینان در استمفورد بریج تعیین کرده است:

۱ – امضای قراردادی بلند مدت با «ادن هازارد» هافبک بلژیکی این تیم

۲ – اختصاص ۲۰۰ میلیون پوند برای خرید بازیکن جدید (مبلغی که ممکن است در صورت تشخیص زیدان مبنی بر فروش بازیکنان فعلی، افزایش بیاید)

۳ – صاحب نظر بودن در حوزه جذب بازیکنان جدید با همکاری «مارینا گرانوفسکایا» مدیر ورزشی آبی ها

با این وجود، زیدان می داند در صورتی که ساری موفق به فتح جام اتحادیه و یا جام حذفی شده و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نیز به دست آورد، موفقیت های قابل توجهی را کسب کرده و این بدان معنا است که او همچنان می تواند سرنوشت خود را در استمفورد بریج مدیریت کند.
اما در عین حال متحمل شدن ۲ شکست مقابل غول های شهر منچستر، به طور حتم ضربه ای مهلک برای مرد بحران زده ایتالیایی خواهد بود.
تیم تحت هدایت ساری هفته گذشته در لیگ برتر جزیره، با پذیرفتن ۶ گل، شکستی تحقیرآمیز را مقابل منچسترسیتی متحمل شد اما سرمربی پیشین تیم ناپولی همچنان نسبت به حفظ سبک بازی تیمش وفادار بوده و قصد اعمال تغییر در آن را ندارد.

[irp posts=”10984″ name=”شوخی دل پیرو با رونالدو: شاید بندی در قرارداد رونالدو وجود دارد که تمام ضربات آزاد یوونتوس را بزند!”]

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا