اجتماعیسلامت

در پی افزایش گردوغبار در خوزستان ۳۱۰۰ خوزستانی راهی بیمارستان شدند

خبرمهم: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه سه هزار و ۱۳۱ بیمار دارای علائم تنفسی به مراکز درمانی خوزستان درپی وقوع گرد و غبار در روزهای اخیر خبر داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه سه هزار و ۱۳۱ بیمار دارای علائم تنفسی به مراکز درمانی خوزستان درپی وقوع گرد و غبار در روزهای اخیر خبر داد.به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم،حبیب حی‌بر اظهار کرد: سه هزار و ۱۳۱ بیمار دارای علائم تنفسی درپی وقوع گرد و غبار در روزهای اخیر به مراکز درمانی خوزستان مراجعه کردند.

وی ادامه داد: از دوازدهم تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه، دو هزار و ۵۲۴ نفر با علائم تنفسی به مراکز درمانی خوزستان مراجعه کردند که از این افراد به صورت سرپایی درمان و ۱۷۱ نفر در بیمارستان‌ها بستری شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: همچنین از ساعت هشت صبح روز گذشته تا ساعت هشت صبح امروز ۶۰۷ بیمار دارای علائم تنفسی به مراکز درمانی خوزستان مراجعه کردند که ۵۷۶ بیمار از این تعداد به صورت سرپایی درمان و ۲۸ نفر در بخش‌های عادی بیمارستان‌ها بستری شده‌اند سه نفر نیز در بخش‌های ویژه بستری شدند.

وی افزود: به‌نظر می‌رسد دولت برای پایان دادن به بحران ریزگردها ضمن بازنگری در سیاست‌های پیشین، کارگروه جدید و با اطلاعات به‌روز ایجاد کند تا در عمر باقی‌مانده از دولت سیزدهم با مدیریت صحیح زمان و هزینه شاهد پیشرفت در زمینه پروژه‌های مقابله با ریزگرد باشیم./ایمنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا