اجتماعی

پاسخ رهبرانقلاب به نامه جوانی‌که از فساد مسئولان گلایه کرده بود + عکس

خبرهای فوری: در این خبر پاسخ رهبرانقلاب به نامه جوانی‌که از فساد مسئولان گلایه کرده بود را می خوانید.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری، این روزها یکی از گلایه های جدی مردم وجود مسئولین و مدیران فاسد در برخی از ارگان ها و نهادهای کشور است. برخورد با مفسدین یکی از نکات مهمی است که رهبرمعظم انقلاب بارها در سخنرانی های خود با برخورد به موقع و قاطعانه با این مفسدین در هر رده‌ای از نظام تاکید کرده اند.

از این رو صفحه مجازی نگار به تازگی با انتشار پستی پاسخ رهبرمعظم انقلاب به نامه جوانی‌که از فساد مسئولان گلایه کرده بود را منتشر کرده است.در متن کامل پاسخ رهبرانقلاب به این جوان آمده است:

«جوان عزیز چشم به راهیم که شما فرزندان تازه نفس اسلام و قران، خودساخته و کامل شده از راه برسید و بارهای کشور را بر دوش بگیرید. تلاش و مجاهت و توکل به خدا شرط های لازم اند.»

در ادامه تصویری از این نامه را مشاهده می کنید.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۴ دیدگاه ها

  1. این جواب چه ربطی به این سوال داشت یعنی اگه جوانها امور رو در دست بگیرن فساد ریشه کن یا به حداقل میرسه؟

  2. عجب جواب خفنی به این همه ظلم و بی عدالتی و ربا و حق مردم خوری و فساد مسئولان دادن. آدم گریه اش میگیره این همه حس مسئولیت رو تو نامه درک میکنه. خجالت هم خوب چیزیه. متاعی که خیلی وقته از ایران و ایرانی به دور هستش

  3. جمهوری اسلامی و آخوندها ثابت کردن با توقیف نفتکش انگلیسی که لیاقت حکمرانی بر جهان را دارند و امریکا و انگلیس تبل تو خالی هستند
    و می توانند به خیلی خیلی راحتی جلوی فساد را هم بگیرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا