اجتماعی

انتقاد نماینده قائمشهر از عدم تعیین تکلیف مالکیت نساجی مازندران با توجه به دستور رئیس‌جمهور

خبرمهم: نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی از عدم تعیین تکلیف مالکیت کارخانه نساجی مازندران با توجه به دستور رئیس جمهور در سفر استانی انتقاد کرد.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی از عدم تعیین تکلیف مالکیت کارخانه نساجی مازندران با توجه به دستور رئیس جمهور در سفر استانی انتقاد کرد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، کیوان مرادیان کوچکسرائی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس در تذکری شفاهی خطاب به وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: تیم فوتبال نساجی مازندران به عنوان بخشی از هویت مردم منطقه و تنها تیم لیگ برتری شمال کشور علیرغم مشکلات شدید و بزرگ از جمله نداشتن حتی یک زمین چمن طبیعی مناسب جهت برگزاری میزبانی، به همت و تلاش بازیکنان باغیرت و حمایت های همه جانبه مالک تیم و با پشتوانه عظیم مردمی و هواداران غیور خود توانست در یک بازی دیدنی و جوانمردانه تیم قدرتمند و صاحب نام فوتبال کشور، استقلال تهران را مغلوب سازد و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه یابد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس خطاب به رئیس جمهور نیز گفت: انتظار دارم دستور تامین بودجه مورد نیاز مصوب در سفر به مازندران و منابع تکمیلی را در اسرع وقت صادر نموده تا شاهد اتمام پروژه چمن طبیعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تا قبل از شروع فصل جدید باشیم.

وی در ادامه متذکر شد: آقای رئیس جمهور، شما در سفر به مازندران در پخش زنده تلویزیونی اعلام کردید که کارخانه نساجی مازندران سریعا باید تعیین تکلیف شود و مالکیت آن از دست متصرفان غیر قانونی آزاد شود، اما وزیر اقتصاد، بانک ملی و شرکت سرمایه گذاری آن کوچکترین اقدامی در راستای عملیاتی شدن دستور شما انجام نداده اند.

نماینده مردم قائمشهر با طرح این سوال که چه باندی پشت سر این قضایا است که حتی ورود قوی شما را مانع می شود، تاکید کرد: حق مسلم مردم مازندران باید به آنها برگردد. ما تا احقاق حقوق مردممان پای این قضیه می ایستیم و از مسئولین می خواهیم به جای لجاجت، راه همدلی و همراهی با مردم را در پیش گیرند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا