اجتماعی

متخلفان چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروز بازداشت می‌شوند

خبرمهم: فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از بازداشت هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت این افراد تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشتگاه خواهند بود.

احمد ساکی با بیان اینکه پلیس هیچگاه مخالف شادی مردم نبوده و اعتقاد دارد شادی زمانی که باعث مزاحمت برای دیگران نشود ارزشمند است اظهار کرد: در این میان متاسفانه هستند افرادی که به بهانه شادی و برپایی مراسم سنتی باعث آسیب‌رسانی به مردم شده و برای خانواده‌ها و مردم ایجاد مزاحمت می‌کنند.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، وی با بیان اینکه پلیس قاطعانه با این افراد برخورد و علاوه بر دستگیری و بازداشت آنها، خودروهایشان را نیز تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف و در پارکینگ نگاه خواهد داشت افزود: البته مردم امسال نیز باید به علت تداوم شیوع کرونا و جهش این بیماری از حضور در اجتماع خودداری کرده و به صورت مختصر و محدود آئین سنتی چهارشنبه پایان سال را برپا کنند.

فرمانده انتظامی ملایر بر مراقبت والدین و آگاهی‌بخشی به فرزندان تاکید کرد و گفت: بهتر است با عمل به توصیه‌های ارائه شده برای لحظه‌ای شادی زودگذر جان خود را به خطر نیاندازیم و زحمات کادر درمان را هم مضاعف نکنیم و شاهد اتفاقات و حوادث تلخ نباشیم.

وی ضمن تقدیر از زحمات و حمایت‌های بی‌دریغ دستگاه قضایی در اجرای موفق طرح‌های انتظامی و امنیت‌آفرین  از خانواده‌ها و شهروندان خواست در صورت هرگونه نیاز به کمک پلیس و یا معرفی افراد هنجارشکن و مزاحم، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی گزارش کنند

  ساکی اضافه کرد: طی دو هفته گذشته بیش از ۸۰ هزار عدد انواع مواد انفجاری و محترقه خطرناک در ملایر کشف شده و مرتکبین حمل، فروش و نگهداری این مواد خطرناک دستگیر شدند./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا