اجتماعی

ساترا هیچ وجاهت قانونی برای ورود به عرصه تبلیغات ندارد!

خبرمهم: یک منبع آگاه در وزارت ارشاد گفت: تحرکات اخیر ساترا برای ورود به فضای مجازی و تبلیغات در این فضا، کاملا غیرقانونی است

او ادامه داد: ظاهرا ساترا تغییرات مدیریتی در کشور و صداوسیما را بهترین زمان برای سوءاستفاده غیرقانونی دانسته و قصد سرک کشیدن به حوزه‌های غیرمرتبط را دارد. اصولا قانون اساسی و شورای عالی انقلاب فرهنگی و تمام اسناد بالادستی، مسئول امور تبلیغاتی کشور را وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌داند و ساترا با هدفی غیر از اهداف صنفی و معنوی وارد این عرصه شده است. برخی مشکلات فعلی به خاطر کمبود ضوابط نیست بلکه عدم رعایت ضوابط و قوانین موجود از سوی ذینفعان و البته خود صداوسیماست که قطعا ورود سازمانی غیر تخصصی به این حوزه سبب تشدید مشکلات خواهد شد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، اخیرا سازمان صوت و تصویر فراگیر، اطلاعیه‌هایی درباره تبلیغات در فضای مجازی  منتشر کرده که با واکنش گسترده کاربران و فعالان این عرصه مواجه شده است. برخی این رفتار ساترا در دوران تغییر مدیریت صداوسیما و مدیریت اجرایی کشور را نوعی فرار به جلو برای «فعال نمایی» یا خروج از چرخه تغییرات مدیریتی عنوان می‌کنند و برخی نیز این حرکات را در راستای سنجش حساسیت نهادهای مرجع و ناظر می‌دانند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا