اجتماعی

فروکش کردن کرونا دوباره جاده‌های شمال را شلوغ کرد

خبرمهم: سرپرست پلیس راه مازندران از ترافیک پرحجم در جاده های استان خبر داد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، سرهنگ عبادی گفت: آمد وشد خودرو‌ها امروز جمعه ۱۹ شهریور در محور‌های کندوان، هراز، سواکوه، کیاسر و محدوده درون شهری پرحجم است.او افزود: پیش بینی می‌شود از بعدازظهر امروز جمعه به علت بازگشت خودرو‌های غیربومی و همچنین برگشت خودرو‌های بومی از ییلاقات ترافیک در جاده‌های استان سنگین شود.
سرهنگ عبادی با اشاره به اینکه محدودیت‌های تردد کرونایی همچنان در جاده‌های استان برقرار است، گفت: ماموران مستقر در مبادی ورودی استان، از ورود خودرو‌های غیر بومی جلوگیری می‌کنند.
او افزود: فقط خودرو‌های دارای مجوّز از استانداری ها، فرمانداری‌ها و راهور ناجا اجازه ورود به مازندران را دارند.
سرپرست پلیس راه مازندران گفت: ۱۱۰ هزار و ۷۰۳ خودرو از ابتدای امسال تاکنون در مبادی ورودی استان جریمه کرونایی شدند و در این مدت ۷۷ هزار و ۸۹۲ خودرو هم به مبدا بازگشت داده شدند.
سرپرست پلیس راه مازندران به رانندگان خودرو‌های پلاک غیربومی توصیه کرد: از سفر به استان بدون مجوّز قانونی خودداری کرده، زیرا با اِعمال قانون و بازگرداندن خودرو به مبدا موجه می‌شوند.
او افزود: ارتفاعات محور‌های کندوان محدوده، ولی آباد، سوادکوه محدوده گدوک و کیاسر محدوده تلمادره هم اکنون شاهد مه گرفتگی غلیظ هستیم.
سرپرست پلیس راه مازندران گفت: در محور‌های کوهستانی احتمال ریزش و سقوط سنگ دور از انتظار نیست و رانندگان در صورت امکان از این مسیر‌ها تردد نکنند. /yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا