سیاسی

جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده سابق مجلس: اقدام بسیار ناپسند اعضای هیئت دولت و ثبت‌نام گسترده‌شان با آن شکل و خنده که مشخص بود عزادار نیستند مردم را بیشتر متاثر کرد که بنده خدا آقای رئیسی با چه کسانی کار می‌کرده!

خبرمهم: جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده سابق مجلس: سقوط مظلومانه آقای رئیسی، فردی که پرتلاش بود مردم را متاثر کرد. خون شهدای خدمت نیز باعث همدلی و دوستی‌هایی شد تا کینه‌ها برطرف شود.

جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده سابق مجلس: رد صلاحیت بخش اعظمی از دولت ثابت کرد آقای رئیسی تیم بسیار فشل و نا‌به کاری داشته. یک هفته قبل از حادثه تلخ بالگرد هم علمای قم در‌خصوص شرایط سخت اقتصادی به آقای رئیسی تذکر دادند./ باید واقعیت‌ها را قبول کنیم، شورای نگهبان وابستگی‌های خاص به یک جناح خاص دارد و گارد عجیبی نسبت به اصلاح‌طلب‌ها و اعتدالیون دارد، دوستان ما نیز به شدت از این موضوع گله‌مند هستند.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با مطهره حیدری، خبرنگار گروه رسانه‌ای خبرهای فوری مهم نسبت به وضعیت سیاسی و اجتماعی کشور بعد از سقوط بالگرد تا اعلام اسامی کاندیدای تایید صلاحیت شده، گفت: سقوط مظلومانه آقای رئیسی، فردی که پرتلاش بود مردم را متاثر کرد و خون این شهدای خدمت نیز باعث ایجاد همدلی و دوستی‌هایی شد تا کینه‌ها برطرف شود اما نکته‌ای که وجود دارد اقدام بسیار ناپسند اعضای هیئت دولت و ثبت‌نام گسترده‌شان با آن خنده در انتخابات بود که مشخص کرد عزادار نیستند، مردم را بیشتر متاثر کرد که بنده خدا آقای رئیسی با چه کسانی کار می‌کرده! 

جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد: در مجموع هم رد صلاحیت بخش اعظمی از دولت ثابت کرد آقای رئیسی تیم بسیار فشل و نا به کاری داشته اما در هرصورت الان فضا کمی مساعد است. منتهی با این اقدام شورای نگهبان و حذف خارج از ساختار و بدون دلیل یک سری افراد، باعث کدورت‌هایی شده که امیدوارم با حضور آقای پزشکیان در عرصه انتخابات ما شاهد آن باشیم. 

این نماینده سابق مجلس در‌این خصوص که عده‌ای معتقدند حضور و تایید آقای  پزشکیان باعث تزریق امید به جامعه شده، گفت: من شنیدم یک ستاد امید هم شکل گرفته ولی همه چیز منوط بر‌این است که آقای قالیباف هم بتواند در مناظره‌ها نقش خودش را به خوبی ایفا کند. مصاحبه شب گذشته آقای پزشکیان خوب نبود که امیدوارم هر‌چه زودتر این نقص را برطرف کند و جدی‌تر به عنوان همان آقای پزشکیان همیشگی به عرصه انتخابات بیاید. 

وی در‌این خصوص که آیا ادامه راه دولت سیزدهم می‌تواند یک اتفاق مثبت باشد یا خیر، گفت: دولت آقای رئیسی در حوزه‌های اجرایی بسیار ضعیف بود و نمی‌توان چون ایشان شهید شدند بگوییم همه چیز گل و گلاب بوده، خیر. یک هفته قبل از این حادثه تلخ علمای قم در‌خصوص شرایط سخت اقتصادی به آقای رئیسی تذکر دادند. منتهی سخت کوشی و تلاشی که داشتند برای رفع مشکلات مردم از ویژگی‌های مثبت ایشان بود اما در انتخاب تیم و وعده‌هایی که داده بودند ضعیف عمل کرده که باید ان‌شاالله این‌ها برطرف شود. 

نماینده سابق مجلس نسبت به ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور کارآمد تاکید کرد: رئیس‌جمهور باید یک فرد متخصص در اجرا و تبیین باشد و به مسائل کشور و نوع مدیریت آن آشنا باشد که خب ما متاسفانه تا الان این‌ها را نداشتیم و وقتی این‌ها بوجود بیاید ما می‌توانیم به شخصی با این ویژگی‌ها امیدوار باشیم. متاسفانه شورای نگهبان نیز افرادی که در بین مردم محبوبیت بیشتری داشتند را حذف کرد اما نکته مهم که الان هم می‌توان به آن استناد کرد شرایط موجود است که امیدوارم ارتقا پیدا کند و کسی بیاید که قاطعانه پاسخ‌گوی نیازهای واقعی مردم باشد تا بتواند آن‌ها را برطرف کند و فقط وعده ندهد یعنی برخلاف دولت‌ آقای رئیسی که ضعفش عدم اجرای وعده‌ها بود، وعده الکی به مردم ندهد. 

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده سابق مجلس در پایان گفت: ما باید واقعیت‌ها را قبول کنیم، بالاخره شورای نگهبان وابستگی‌های خاص به یک جناح خاص دارد و گارد عجیبی را به نسبت به اصلاح‌طلب‌ها و اعتدالیون دارد، دوستان ما نیز به شدت از این موضوع گله‌مند هستند. 

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا