اجتماعی

اعلام آماده باش در شهرستان فیروزکوه در پی وضعیت نارنجی

خبرمهم: فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به نارنجی شدن وضعیت این شهر در شیوع کرونا ویروس گفت: تا پایاین تعطیلات نوروزی سفر به فیروزکوه ممنوع است لذا از مسافران درخواست می کنیم به فیروزکوه نیایند.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، ابولقاسم مهری ، در تشریح ممنوعیت سفر به فیروزکوه گفت: وضعیت کرونایی این شهرستان نارنجی شده است لذا از مسافران نوروزی می‌خواهیم از سفر به این شهرستان خودداری کنند. درپی وضعیت نارنجی اعضای ستاد مقابله با کرونا این شهرستان به حالت آماده باش درآمده اند و همچنین اولین جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان در اولین روز سال جدید تشکیل شد و تمهیدات ترافیکی برای جلوگیری از سفر اجرایی و عملیاتی شد.

وی افزود: شرکت مخابرات نیز با ارسال پیام های هشداری از شهروندان خواستند در خانه بمانند و همچنین تا اطلاع ثانوی نماز جمعه و مراسم اعیاد شعبانیه در این شهرستان تعطیل شد. با توجه به اینکه شهرستان های پردیس و دماوند نیز در شرایط ناپایدار قرار دارند از ستاد مقابله با کرونا استان تهران درخواست داریم تمهیدات تردد خودروها را از خروجی شهر تهران اجرا کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه فیروزکوه نقطه اتصال استان های مازندران و سمنان است از اعضای ستاد مقابله با کرونا این استان ها خواستیم ممنوعیت تردد خودروها را خروجی این ۲ استان به سمت فیروزکوه اجرایی کنند. مقرر شد کلیه برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی، مراسم های آئینی و مذهبی، نمازهای جمعه و جماعات تا اطلاع ثانوی تعطیل شده و شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه نظارت های لازم بعمل آورد. کلیه دستگاه ها از اجرای هر گونه برنامه و همچنین هیئات و مردم  از ایجاد ایستگاه های صلواتی در ایام نیمه شعبان خودداری نمایند./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا