اجتماعی

واکنش غیرمنتظره خبر تلویزیون به طعنه‌های مهران مدیری!

خبرهای فوری: واکنش غیرمنتظره خبر تلویزیون به طعنه‌های مهران مدیری را ببینید.

[irp posts=”14137″ name=”واکنش دبیر شورای اطلاع رسانی دولت به برنامه مهران مدیری”]

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۳۴ دیدگاه ها

  1. نمی دونم چرا راجبع این مسائل صحبت میکنید یکی جواب اقای وزیر رفاه رو بده که میگوید به خانوادهای مدد جو ۵ میلیون تومان وام برای خرید لوازم منزل میدیم واقعا اقای وزیر میدونی چی میگی میدونی کجا زندگی میکنی یا اینکه اصلا خرید میکنی و از قیمتها خبر داری با این مبلغ وام شما بگو چی بخرن بعد تو رسانه گله میکنن که چنین است و چنان تا کی میخواهید ب شعور این مردم توهین کنید مسئولین ب خودتون بیایید

  2. کاش یه حزبی چیزی بود، ای مسئولین باسواد، وزیر محترم با سواد، که مردم میتونستن به نحوی حرفشون رو بزنن
    اونوقت میفهمیدین تو مملکت چه خبره
    میدونین که حزب چیه؟
    در ضمن،
    ان را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است
    شما که کار بلدید و خطایی نداشتید چرا این همه اشفته شدین ؟
    همه جای دنیا انتقاد وجود داره
    جواب سایر حرفای مدیری رو هم بدین ….. گرانی گرانی بی کاری تورم رکود رکود …..
    جواب اینارو هم بدین

  3. آیا نوشتن دیدگاهها تأثیرى داره؟ آیا مسئولین چند دقیقه اى وقت میگذارند و حرف ها رو میخونند و چند لحظه اى تأمل میکنند؟

  4. ازهمه دوستانی که نظردادندخواهش میکنم منصفانه نقدکنند،نقدازهرکسی که باشه ازهرارگان وسازمانی اگربابی انصافی باشه پشیزی ارزش نداره.

  5. ماهمه خوبیم وهیچ مشکلی توکشوروجودندارند،مسئولان هم که فرشته اند،مدیریت بهرانمون که تودنیاتکه،مردم دررفاه کامل اندوهیچ مشکلی ندارن،این بارندگی هاهم نعمت الهی بودکه باعث شادی فراوان مردم وبخصوص کشاورزان شد،ماهمه عالی هستیم وخداروشکرتودنیاتکیم ومردم دنیابایدازمامدیریت کردن رویادبگیرن،مسئولین فوق العاده مردمی وخاکی هستن،مردم چنان دررفاه هستن که نمیدونن چکارکنن و…آقای مدیری شمابایداینارومیگفتی مگه نمیدونی تواین کشورهیچ کس حق انتقادنداره حتی باطنز،پس آقای مدیری تاشماروهم مثل فردوسی پورو…نزدن کنارلطفامواظب خودتان باشیداینجاهمه چی فرق داره

  6. نه به گفتن کلمه ،،چرت نگو شما ،، و نه به گفتن ،،لطفاً،، در انتهای همین کلمات، تکلیف کلمات گفتاری خودتون رو مشخص کنید ….

  7. مهران مدیرى طنز پردازه و از اتفاقاتى که پیرامون ما میفته و با برداشت خودش طنز درست میکنه ، خب اگه اون گزارشگر هدفش خدمت واقعیه و براش مهم نیست دیگران راجع بهش چیزى بگویند پس این عکس العملها چیه و چرا صدا و سیما اینقدر حساسیت نشون میده راجع به گزارشگرانش ، بهتر نیست که صدا و سیما هم یه کم نسبت به صحبتها ى دیگران انعطاف پذیر باشه؟

  8. سلام دوستان.سال نومبارک.بنظرشخص من تازمانیکه اختلاس دزدی ودروغگویی توکارهاریشه کن نشه نتیجه ای نخواهیم گرفت نیازامروزکشوربازرسی قدرتمندوسالمه که اعتمادووحدتمونو میسازه بامسخره کردن همدیگه نه تنها مشگلی حل نمیشه بلکه بایدشاهدحوادث بدترازاین باشیم ای کاش بجای توجه به جیبمون توجه به کشوروخاکمون که درحال فروشه میکردیم
    یاحق

  9. طنز همه مشکلات و واقعیت های جامعه رو به زبان شوخی میگه و توهین و تخریبی نسبت به خبرنگار نشد،
    اقای حسینی بای اونجور رسالت خودشو انجام میده که وظیفه اش بوده و اقای مدیری هم همینطور.
    از هر دوشون هم تشکر میکنیم.

  10. سابقه آقای حسینی بای در تهیه گزارش های مغرضانه و حکومت پسند برای مردم محرز است. همین گزارش ها باعث شده است علیرغم اینکه استانداردهای ظاهری یک گزارشگر را ندارد ولی به یکی از گزارشگران تراز اول صدا و سیما تبدیل شده است. آقای حسینی بای نیز مثل بسیاری دیگر با بهره گیری از فضای تظاهر و تملق در جامعه نهایت استفاده را جهت پیشرفت شغلی خود کرده است. حرکات ایشان نمایشی است

  11. از طرفى حقیقت همیشه تلخ بوده!
    متأسفانه عده اى با مدارک و مدارج اهدایى مدیر و مسئول شده اند و همچنان در حال آزمون و خطا هستند !
    از طرف دیگر اینگونه برنامه ها تولید میشوند که فقط بگویند آزادى بیان هست و متأسفانه تغییر چندانى در عملکردها صورت نمیگیره !

    1. کار خبر نگار خارجی کمک بود نه مثل حسینی بای نمایش !، مدیری که کار خبر نگار خارجی رو نگفت حرفه ای ، چرا قیمه ها رو می ریزی تو ماستا ؟!!

  12. هنوز نفهمیدین مدیری چرا این ادم رو به تمسخر میگیره
    این همه ادا درا اوردن وتقلید کردن واسه چیه؟
    مردم بی عقل نیستن که

    چه بلاها که سر این ملت نیاوردین!

  13. این همه دردهای مردم رو به شوخی گفت و مسئولین اصلا انگار نه انگار هیچکس دلش به حال مردم نسوخت حالا که یه جمله گفته به اسب شاه گفته یابو به هزار نفر برخورده؟
    مثل مسئولین سیب زمینی باشید

  14. همین صدا و سیما همین وضع موجود کشور عذابه عزیز جان. وقتی ادمهای کوچک بر سر کارهای بزرگ قرار گیرند عذابه. دیگه بعدتر از این انتظار دارید؟

  15. مهران مدیری برای اینکه بتونه مخاطب رو با حرفاهای خودش جذب کنه دست به هرکاری میزنه، تخریب یه گزارشگر زحمتکش که دیگه یه چیز پیش پا افتاده است!!!

  16. سلام ایشالله سیل صدا سیا رو میبرد .بودجه های میلیاردی کارایی صفر همش سانسور ..دریغ از تحمل یک انتقاد ..یک مشت آدم از خود راضی مدیر صدا سیما شدند ..نمونش مدیر شبکه سه با پارتی اومده …اصلا کجا بوده ایشون …خون شهدا پایمال کردند …صدا سیما میلی …

  17. این روزها؛ اوضاع غم‌انگیز سیل‌زدگان در کشور؛ از گلستان و مازندران گرفته تا کرمانشاه و لرستانِ فقیر و خوزستانِ ستم‌کشیده؛ اشک از چشمان هر کسی که بویی از انسانیت برده درمی‌آورد. شماری از هموطنان نازنینم به شکلی دل‌انگیز جانشان را از دست دادند. خانمان و بساط ناچیزِ زندگیِ هزاران شهری و روستایی در طول چند روز بر آب رفت. خوزستانِ عزیز که طی هشت سال زیر آتش و خون؛ سپر جنگ شد تا مامِ وطن در امان بماند؛ هر لحظه و ساعت؛ افزایش خروش سیلاب بر مصیبتش می‌افزاید.
    امروز وقتی تلاش مردم و نهادها و سازمانها و نگرانی‌ها برای روزهای‌ آینده‌ی خوزستان را در خبرها دیدم دلم شکست و اشکم جاری شد. انصاف باید داد که در دوهفته‌ی سیل‌خیز؛ بسیاری از مردم در حد توان خود سیل‌زدگان را یاری کردند؛ بسیاری از مدیران و خبرنگاران و کارمندان و کارگران نهادهای دولتی و نظامی و غیر دولتی حتی درست و حسابی زن و بچه‌ی خود را ندیدند که هیچ؛ رنگ و روی شهر خودشان را هم ندیدند. همه‌ی اینها نیاز به تشویق و روحیه و امید و دست مریزاد شنیدن دارند. آن سیل‌زده‌ی بیچاره هم نیاز به کمک و روحیه دارد.
    ***
    مهران مدیری را همه‌ی ما می‌شناسیم. جوانِ فقیری که روزگاری در دروازه سرآسیاب دولاب تهران زندگی می‌کرد اما از صدقه‌سرِ خلأ موجود در نمایش‌های طنز تلویزیون رشد کرد. خیلی دست و پا زد. در برنامه‌هایش از اشاعه‌ی فحاشی و بددهانی هم ابایی نداشت. با حمایت‌ها و پول‌های مردم در طولِ نزدیک به سی سال؛ برای خودش اسم و رسمی پیدا کرد. بعد از آن دیگر برای پول گرفتن به هر لباسی در آمد. شد بازیچه‌ی دست گروه‌های سیاسی. تلویزیون را عرصه‌ی تاخت و تاز به این و آن کرد. بعد از آن دیگر خنداندن‌هایش را پای مردم خیلی گران حساب کرد. پول‌های میلیاردی به جیب زد. وام‌های میلیاردی هم گرفت. پارسال یا پیرار سال بود که یکی از مقامات قضایی با کنایه‌ گفت که قسط‌های وامش را نمی‌پردازد.
    کم‌کم برای خودش بادیگارد دست و پا کرد. حالا دیگر هر ساله صدها میلیون تومان برای سفرهای اروپایی و آسیایی‌اش خرج می‌کند. مردی که در روزگارٍجوانی‌اش هنرپیشه‌ی طنز بود؛ آخرِ عمری «دلقک پیر» شده است.
    آقای مدیری! برو همچنان برنامه بساز! ما را بچاپ! پول‌های تلویزیون را بگیر و خرج سفرهای اروپایی‌ات کن. برو باز هم به پوست شیرهای آسیای شرقی دست بکش. ادای مایه‌دارها و آدم حسابی ها را دربیاور.  با همان فرمان همیشگی‌ات برو.
    اما بدان که ما همینطوری از اوضاع مملکتمان داغونیم؛ تو را به مرده و زنده‌ات قسم؛ روحیه‌ها و آرزوها و امیدها را خراب نکن. برو هر کاری تا به حال می‌کردی بکن؛ فقط برو.

  18. خبرنگار عزیز بخاطر پول رفتی زیر آب … بخاطر کمک به سیل زده نرفتین آدمی نجات بدی
    فیلم نشان میده چقدر آب به خاطر مسئولان بی سواد و منفعت طلب شهر پر آب هست ماشین ها فلان زیر اب هستن … یکی حرف حساب میزنه به دمدوکتون(منقارتون) میخوره

  19. صدا و سیمای اصولگرایان ایران
    صدا و سیمای سپاه
    صدا و سیمای ۱۰ درصد افراد جامعه ایران
    صدا و سیمایی که اگر فیلم خارجی فوتبال و دلقک بازی رو ازش بگیری همون ۲۰ درصد تماشاچی رو هم نخواهد داشت

  20. شما هم بهتر صدا سیما نیستی حالا چه نفعی در تخریب صدا سیما دیدین خدا داند .خداوند عذابش را بر سر همه تان نازل کند . انشالا

    1. واقعا آدم شگفت زده میشه همچین چیزایی می بینه. چطوری هنوز از صداسیما حمایت میکنید؟ از خبر حمایت میکنی؟ پای تلویزیون ک بشینی حس میکنی همه دنیا رو عذاب و بدبختی و ناامنی و بیچارگی گرفته ولی اینجا ایران غرق در نعمت و لذت و زیبایی هستیم. این صدا سیمای دروغگوی بی بی سی صفت، غرق در لحن شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا