اجتماعی

نطق یک نماینده در حمایت از فردوسی‌پور و مهران مدیری / با مفسدان برخورد کنید

خبرهای فوری: نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حواشی برنامه ۹۰ و موضوعات مطرح شده اخیر در خصوص برنامه دورهمی مدعی شد: این صداها برخاسته از مردم است. به جای برخورد با صداهای پاک و شخصیت‌های مردمی با مدیران مفسد برخورد شود.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه گفت: امروز ولادت باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار است. این روز را به تمامی پاسداران انقلاب اسلامی تبریک می‌گویم. طی این ۴۰ سال سپاه همیشه کنار مردم قرار گرفته است. سپاه و سایر نیروها در امدادرسانی سیل کاری کردند تا به مردم آرامش داده شود؛ برای همین است که آمریکا از سپاه پاسداران عصبانی است و نام سپاه در لیست تروریستی قرار داد. آمریکا با این کار به همه مردم جهان نشان داد که سرمداران آمریکایی و ارتش این کشور ابرتروریست‌های جهان هستند.

وی با بیان این‌که «فردا نیز سالروز ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل عباس(ع) است که این روز را به محضر جانبازان کشور و بزرگ جانباز جمهوری اسلامی ایران یعنی مقام معظم رهبری تبریک می گویم» خاطرنشان کرد که کشور در شرایطی حساسی قرار دارد مردم نیز از مجلس انتظار دارند. حضرت امام (ره) فرمودند مجلس در رأس امور است. دولت هم باید از تصمیمات مجلس تمکین کند و امور مردم را تسهیل کند. دولت باید در خصوص برخورد با فساد کاری کند. نقد منصفانه را بپذیرد. اگر چهره‌های صادقی همچون عادل فردوسی پور در برنامه ۹۰ و مهران مدیری در برنامه دورهمی در صدد هستند تا رانت خواری‌ها را برملا کنند برخی تلاش نکنند که آن‌ها را حذف کنند.

نماینده مردم بندرعباس در شورای اسلامی عنوان کرد: ملت ایران در مقابل فشارهای قدرت‌های زورگو همچون آمریکا ایستاده است، ولی در مقابل بی‌عرضگی برخی مسؤولان تحمل ندارد. در سیل اخیر مشاهده کردیم که استانداران و مدیران شبانه روز در کنار مردم بودند ولی متأسفانه شاهد این هم بودیم که برخی مدیران در این مدت در سفرهای خارجی بودند. بهتر نبود حداقل بین مردم حضور داشتید و به حرف آن‌ها گوش می‌دادید؟ ای کاش می‌دانستید این سیل زدگان تمامی زندگی شأن را از دست دادند. می‌خواهید با آن‌ها چکار کنید؟ آیا باز هم می‌خواهید وعده‌های توخالی سیل‌ها و زلزله‌های گذشته را بدهید؟ کمی از خود غیرت و تحرک نشان دهید.

مرادی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود بیان کرد: از جاده‌های مرگ هرمزگان چقدر خبر دارید؟ من از مردم هرمزگان تشکر می‌کنم و خوشحال هستم این مردم از گذشته مطالبه بیشتری را مطرح می‌کنند. من در کنار مردم هستم. مدیران هرمزگانی باید در دولت نیز جای داشته باشند. مردم هرمزگان با خانواده کودک سه ساله رمکانی که دستخوش بی مدیریتی برخی مدیران شهرستان قشم قرار گرفت و جان باخت همدردی می‌کند و خواهان رسیدگی فوری استاندار و قوه قضائیه به این موضوع هستم. /ایسنا

[irp posts=”14137″ name=”واکنش دبیر شورای اطلاع رسانی دولت به برنامه مهران مدیری”]

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا