اجتماعیسلامتفرهنگی

مراسم محرم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد

خبرمهم: وزیر بهداشت: امسال یاد امام حسین (ع) را از همه گلدسته ها و مناره ها فریاد می زنیم و مظلومیت امام حسین (ع) و یارانش را فراموش نمی کنیم.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم،  دکتر سعید نمکی در نشست با رئیس و مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی و وعاظ برجسته و جمعی از اعضای جامعه مداحان کشور تاکید کرد: امسال باید با وجود ویروس کرونا مراسم اهل بیت برگزار می شود و ما یاد امام حسین (ع) را از همه گلدسته ها و مناره ها فریاد می زنیم و مظلومیت امام حسین (ع) و یاران ایشان را فراموش نمی کنیم و به عزاداری امام حسین (ع) پایبندیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که امسال ما به دنیا می گوییم که الگویی چون امام حسین (ع) را زنده نگه می داریم و با وجود ویروس کرونا یاد امام حسین (ع) را بار دیگر در تاریخ ثبت می کنیم، افزود: امسال مظلومیت شهدای کربلا را پاس می داریم و یاد امام حسین (ع) و عاشورا را ثبت می کنیم و به همه دنیا خواهیم گفت که الگویی چون امام حسین (ع) را داریم که با سرشت ما آمیخته شده است.
وی گفت : امروز در این هم اندیشی از شما می خواهیم که هم اندیشی داشته باشیم و راهکاری را مطرح کنیم که در مجموع به یاد کربلا و حفظ سلامت مردم عاشق اباعبدالله(ع) را زنده نگه داریم.

روزهای سختی را در مقابله با کرونا پشت سر گذاشته ایم

دکتر نمکی همچنین با اشاره به این که ما می دانیم یاد اهل بیت و ذکر اهل بیت زینت بخش مجالس است و امروز میزبان چهره های نورانی وعاض و مداحان اهل بیت هستیم، افزود: همه می دانیم در مقابله با ویروس کرونا روزهای سختی را پشت سر گذاشته ایم و سخت ترین و پراسترس ترین فعالیت ها متحمل کارکنان درمان بوده و باید از شهدای سلامت یادی کنیم.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در مقابله با ویروس کرونا جمهوری اسلامی ایران ، افتخاراتی را کسب کرده است و با دست های خالی و دل پر از ایمان و همدلی و وفاق ملی توانستیم دستاوردهای ملی را در زمینه مقابله با ویروس کرونا کسب کنیم./صداوسیما

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا