اجتماعیاستانیاصفهانتبریزتهرانخراسانسلامتفارسقممازندران

چگونه از «کودکان» در مقابل کرونا محافظت کنیم؟

خبرمهم: فوق تخصص کودکان با بیان اینکه کودکان از رفتن به مکان‌های شلوغ خودداری کنند، گفت: کودکان باید مواد غذایی حاوی ویتامین C بیشتر استفاده کنند؛ البته نیازی به مصرف مکمل‌های خاص نیست.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، فرید ایمان‌زاده، فوق‌تخصص بیماری‌های کودکان درباره «اقدامات پیشگیرانه در مورد ویروس کرونا برای کودکان»، اظهار داشت: باید کودکان از رفتن به جاهای شلوغ خودداری کنند و دست‌های خود را به صورت مرتب بشویند؛ با توجه به اینکه پیشگیری بهترین راه درمان است.

وی ادامه داد: کودکان باید مایعات زیادی مصرف کنند و اگر کودکی دچار علایم تنفسی شد، سریعاً به پزشک مراجعه کنند و در مدارس نیز کودکان باید دست‌های خود را مرتب شسته و از ضدعفونی‌کننده‌ها استفاده کنند.

فوق‌تخصص بیمارهای کودکان درباره رعایت نکات پیشگیرانه درباره کودکان در خانه، بیان داشت: کودکانی که در سن قبل از مدرسه هستند باید از حضور در مکان‌های شلوغ تا حد امکان خودداری کنند؛ البته تاکنون بروز ویروس کرونا در افراد زیر ۱۴ سال دیده نشده اما احتمال جهش و بروز این بیماری وجود دارد و باید از کودکان مراقبت‌های لازم انجام شود.

ایمان‌زاده تأکید کرد: کودکان باید ویتامین C و مواد غذایی که حاوی ویتامین است را بیشتر استفاده کنند و با افراد سرماخورده تماس نداشته باشند؛ البته نیازی به مصرف مکمل‌های خاص نیست./عصرایران

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا