سیاسی

با انتشار افکار صحیح در فضای مجازی به معنای واقعی کلمه جهاد کنید

خبرمهم: مراسم عزاداری اربعین سید و سالار شهیدان، به صورت ارتباط تصویری و با حضور رهبر انقلاب برگزار شد.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، مراسم عزاداری اربعین سید و سالار شهیدان، به صورت ارتباط تصویری و با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب برگزار شد.رهبر معظم انقلاب، در پایان مراسم عزاداری روز اربعین حسینی(ع) سخنانی ایراد فرمودند که مهم‌ترین بخش‌های آن به شرح زیر است:
این ۴۰ روز عاشورا تا اربعین یکی از مقاطع مهم تاریخ اسلام است. اگر روز عاشورا اوج مجاهدت همراه با فداکاری بود، این چهل روز اوج مجاهدت همراه با تبیین و افشاگری و توضیح بود.
این حرکت عظیم خاندان پیامبر بود که توانست حادثه کربلا را ماندگار کند. این تبیین مکمل آن فداکاری بود؛ شما دانشجویان عزیز هم به مسئله تبیین اهمیت بدهید.
خیلی از حقایق هست که باید تبیین شود و در ابهام نگهداشتن افکار مردم در قبال آن مسئله، گمراه‌کننده است. این حرکت تبیین، خنثی کننده آن است.
هر کدام از شما به عنوان یک وظیفه مثل یک چراغ دور خود را روشن کنید.
با انتشار افکار صحیح در فضای مجازی به معنای واقعی کلمه جهاد کنید.
سال‌های گذشته هیئت‌های دانشجویی در روز اربعین حسینی علیه‌السلام با حضور در حسینیه‌ امام خمینی (ره) به اقامه‌ عزای سالار شهیدان می پرداختند و سال گذشته نیز این مراسم تنها با حضور یک سخنران و یک مداح، همراه با قرائت زیارت اربعین در حضور رهبر انقلاب برگزار شد.
بر اساس شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، مراسم امسال به صورت ارتباط تصویری و صرفاً با حضور جمعی از نمایندگان هیئت‌های دانشجویی در دانشگاه تهران در حال برگزاری است. /yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا