اجتماعیحوادثقضایی

رسیدگی مجدد به پرونده نجفی در ۱۴ اردیبهشت ماه

خبرمهم: وکیل مدافع محمدعلی نجفی از رسیدگی دوباره به پرونده موکلش در ۱۴ اردیبهشت در شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران خبر داد.

به گزارش بخش قضایی سایت خبرمهم،  حمیدرضا گودرزی  در این باره گفت: پرونده موکلم به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی متین راسخ ارجاع شده است و  در ۱۴ اردیبهشت ماه  مجددا در شعبه مذکور به پرونده موکلم رسیدگی می شود.

براساس این گزارش، حمیدرضا گودرزی ۱۰ فروردین ماه سال جاری گفته بود که  پس از فرجام خواهی ما نسبت به رای صادره در دور دوم رسیدگی، پرونده به شعبه ۴۱ دیوان عالی کشور ارجاع شد و در مراجعات متعددی که به شعبه ۴۱ دیوان عالی داشتم، دیوان عالی، رای صادره را نقض کرده و پرونده جهت رسیدگی به شعبه هم عرض ارجاع شده است.

براساس این گزارش، در دور اول رسیدگی به پرونده نجفی سه جلسه دادگاه در سال ۹۸ در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد، پس از اعلام محکومیت نجفی به قصاص و حبس، خانواده میترا استاد از قصاص گذشت کردند اما وکیل نجفی به رای صادره اعتراض کرد.

پس از اعتراض به پرونده، دیوان عالی کشور حکم صادره از سوی شعبه ۹ دادگاه کیفری یک تهران را نقض و پرونده را برای رسیدگی مجدد به همان شعبه  فرستاد. دو جلسه دادگاه در دور دوم رسیدگی به این پرونده  در روزهای ۶ و ۹ آذرماه سال ۹۸ در شعبه نهم دادگاه کیفری یک تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد و در نتیجه رسیدگی دوباره، نجفی به شش سال و شش ماه حبس تعزیری به اتهام قتل و جهت نگهداری اسلحه به یک سال و سه ماه حبس تعزیری محکوم شد./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا