استانیتهرانحوادثقضایی

مرد جوان در آتش عشق سوخت

خبرمهم: مرد عاشق‌پیشه که در جریان درگیری با دختر مورد علاقه‌اش با الکل سوخته بود بعد از پنج روز فوت کرد.

به گزارش بخش قضایی سایت خبرمهم، ماجرای این حادثه مرگبار زمانی رقم خورد که دختر جوان به گمان این‌که پسر ۲۴ ساله مورد علاقه‌اش قرار است به همه مشکلات پیش آمده میان آن دو پایان دهد و برای او جشن تولدی برپا کند، به خانه او در آپارتمانی در شهرک نفت در غرب تهران رفت.

در شب جشن تولد، پسر جوان روی او و خودش الکل ریخت و با زدن فندک آتشی به پا کرد که باعث سوختن هردویشان شد. همسایه‌ها، آن‌ها را از طریق اورژانس به بیمارستان مطهری تهران منتقل کردند که دختر جوان زنده ماند، اما پسر عاشق‌پیشه بعد از پنج روز به دلیل سوختگی ۸۵ درصدی در بیمارستان تسلیم مرگ شد.

این در حالی بود که خانواده‌اش با حضور در پلیس آگاهی تهران از دختر جوان به اتهام قتل شکایت کردند. با دستور ساسان غلامی، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران تحقیقات در این باره آغاز شد. در جریان تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران معلوم شد خانواده پسر جوان در غرب کشور زندگی می‌کنند و او از پنج سال پیش برای کار به تهران آمده و در بازار مشغول به کار شده بود.

همچنین ماموران خانه مرد فوت شده را بررسی و دستنوشته عجیبی یافتند. دیروز دختر جوان برای تحقیقات به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران آمد و به بازپرس جنایی گفت: من و فرشید یک‌سال و نیم پیش در اینستاگرام آشنا شدیم و قصد ازدواج داشتیم، بعد متوجه شدم ترامادول مصرف می‌کند و با چند دختر دیگر در ارتباط است. راز خیانتش را فهمیدم و از او جدا شدم، اما دست بردار نبود و بار‌ها کتکم زد و برای خودم و خانواده‌ام ایجاد مزاحمت می‌کرد.

وی افزود: مرا به بهانه آخرین دیدار و گرفتن جشن تولد به خانه‌اش دعوت کرد و گفت دیگر خیانت نمی‌کند، حتی در دست نوشته‌ای تعهد داد که خیانت نمی‌کند با هم ازدواج می‌کنیم. تهدیدم کرد که مرا با شلیک گلوله به قتل می‌رساند به عراق فرار می‌کند. با شدت گرفتن دعوا، بطری دو لیتری الکل را روی هردویمان پاشید، گمان بردم مواد ضد‌عفونی‌کننده است، بعد فندک زد و گفت روی تو الکل پاشیدم و جانت را می‌گیرم. هر دو آتش گرفتیم، بدنم و موهایم سوخته بود. خودم را به‌سختی به حمام رساندم و زیر دوش خود را خاموش کردم. بعد هم همسایه‌ها متوجه شده و ما را به بیمارستان رساندند.

با توجه به اظهارات دختر جوان، تحقیقات درباره دیگر ابعاد پرونده ادامه دارد./روزنامه جام جم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا