بین المللی

خبرنگار پُلیتیکو: منابع خبری‌ام درباره جاسوسی اسرائیل از کاخ سفید معتبر هستند/نتانیاهو: کذب محض است!

خبرهای فوری: خبرنگار روزنامه پُلیتیکو که جاسوسی اسرائیل از کاخ سفید را فاش کرده است، بر معتبر بودن منابع خبری‌اش در این خصوص تاکید کرد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرهای فوری به نقل از کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، «دانیل لیپمن» خبرنگار روزنامه پُلیتیکو که جاسوسی اسرائیل از کاخ سفید را فاش کرده است، گفت: ماجرایی که فاش کردیم بی نهایت مستند و معتبر است و ما از منابع خبری خود در این خصوص مطمئن هستیم. هیچ منبع و شخصی در کاخ سفید یا «اف بی آی» نیز اطلاعات منتشر شده در خصوص جاسوسی اسرائیل از کاخ سفید را تکذیب نکرده است و ما به منابع خود اطمینان داریم.

لیبمن تاکید کرد: کاخ سفید به این مسئله واکنش نشان نداده است تا به دلیل روابط نزدیک بین دولت آمریکا و نتانیاهو هرج و مرج و آشوبی ایجاد نشود.

خبرنگار پلیتیکو افزود: اسرائیل یکی از خصمانه‌ترین نهاد‌های اطلاعاتی جهان را در اختیار دارد.

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی پیش‌تر در بیانیه‌ای ضمن انتقاد از گزارش افشاگرانه این خبرنگار، اتهام جاسوسی از آمریکا را رد کرده و آن را دروغی آشکار خوانده بود.

همچنین؛ نتانیاهو در پاسخ به سوال خبرنگار سی‌ان‌ان در این خصوص مدعی شد: «کذب محض است. من دستور داده ام که نه فقط از آمریکا جاسوسی صورت نگیرد بلکه هیچ اطلاعاتی هم جمع آوری نشود. این دستور قاطعانه اجرا می‌شود.»

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا