بین المللی

امیرعبداللهیان: ما از لبنان با صدای بلند حمایت می‌کنیم

خبرمهم: وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد ما به حمایت هایمان از استقلال، امنیت و حاکمیت لبنان ادامه خواهیم داد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پس از ورود به بیروت پایتخت لبنان تاکید کرد: لبنان را تنها نمی‌گذاریم، جمهوری اسلامی ایران در خصوص مسئله رژیم صهیونیستی با قدرت در کنار متحدانش در منطقه باقی خواهد ماند.حسین امیرعبداللهیان در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما درباره محور‌های رایزنی با مقام‌های لبنانی در سفر به بیروت گفت، این اولین سفر بنده در سمت وزیر امور خارجه است، بنده سلام گرم و صمیمانه رئیس جمهور کشورمان را در این سفر به رئیس جمهور، مقامات عالی رتبه و مردم لبنان ابلاغ می‌کنم.
وزیر امور خارجه کشورمان افزود: این سفر نشانی از روابط دوستانه و عمیق دو کشور است و ما از ارتش، مردم و مقاومت لبنان با صدای بلند حمایت می‌کنیم.
امیرعبداللهیان درباره رژیم صهیونیستی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با قدرت در کنار متحدانش در منطقه باقی خواهد ماند و ما به حمایت هایمان از استقلال، امنیت و حاکمیت لبنان ادامه خواهیم داد.
وزیر امور خارجه در واکنش به ابراز احساسات لبنانی با انتشار فراگیر هشتک‌های خوش آمدید و شکرا ایران در فضای مجازی این کشور به خاطر کمک‌های ایران در شکسته شدن حصار اقتصادی آمریکا علیه این کشور نیز گفت: پیشنهاد‌های بهتر و جدیدتری را برای کمک به شکست حصار اقتصادی لبنان داریم ضمن اینکه مسیر قبلی را مادامی که مسئولین لبنانی بخواهند ادامه خواهیم و در موضوعات دیگر نیز به لبنانی‌ها کمک خواهیم کرد. /صداوسیما

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا