بین المللی

ایران برخلاف سایر کشورها، هدفی آسان برای آمریکا نیست

خبرهای فوری: نیل کلارک نوشت : آمریکا به خود اجازه حمله به این کشور را نمی‌دهد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرهای فوری،  «نیل کلارک» در راشاتودی نوشت ایران مانند میوه سخت بر درخت است و به همین دلیل آمریکا به خود اجازه حمله به این کشور را نمی‌دهد.

 به گفته وی این روزها از حمله آنی به ایران بسیار گفته می‌شود اما به گفته کارشناسان نظامی ایران هدفی آسان برای آمریکا نخواهد بود.

 ایران قدرت ۱۴ نظامی جهان با دو رتبه بالاتر از اسرائیل است و اگر جنگ زمینی شود، نیم میلیون نیروی زبده با ۳۵۰ هزار نیروی ذخیره حاضر خواهند شد.

حزب الله لبنان و سایر پراکسی‌ها منطقه را برای آمریکا و اسرائیل ناامن خواهند کرد و آمریکا درگیر جنگ وسیع منطقه‌ای خواهد شد.

 از سوی دیگر ایران ۵۰۰ هواپیما از جمله ۱۴۲ جنگنده ، ۱۶۳۴ تانک جنگی، ۲۳۴۵ خودروی نظامی و ۱۹۰۰ موشک انداز دارد.

 اگر جنگ دریایی شود، ایران ۴۰۰ ناو و ناوچه و قایق تندرو و … دارد و با موشک‌های بالستیک ایران به راحتی منافع آمریکا و اسرائیل را خواهد زد.

موشک هویزه نیز با برد ۱۳۵۰ کیلومتر در فوریه رونمایی شد که اهداف نفتی در عمق عربستان را مورد هدف قرار خواهد داد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۲ دیدگاه ها

  1. به نظرم ایران باید یه موشک از کلاس خلیج فارس به ناو امریکا بزنه و بگه فکر کردم کشتی دزدان دریایی بود!!مطمنن اونا جرات نمیکنن پاسخ بدن ( به یاد اون ایرباس مسافربری که زدن بعد گفتن فکر کردیم جنگنده بوده…)

  2. بله هدف آسانی نیست. اما بدبختی و کشتار مردم و تخریب زیر ساخت های مملکت هم به آسانی قابل جبران نیست. شوق برخی ها برای جنگ زخم بزرگیست بر قلب ملت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا