بین المللی

ترامپ خواستار یکسال زندان برای آتش زدن پرچم آمریکا شد

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم،  رئیس جمهوری آمریکا، آتش زدن پرچم این کشور در جریان اعتراض به تبعیض‌نژادی و نابرابری را به دموکرات‌ها نسبت داد و خواستار تصویب قانون یکسال زندان برای این کار شد.

دونالد ترامپ شامگاه شنبه در گردهمایی انتخاباتی خود در تالسای اوکلاهاما که پس از مدت‌ها وقفه به خاطر شیوع کرونا از سرگرفته شده است، این مطلب را مطرح کرد.

رئیس جمهوری آمریکا افزود: هرج و مرج طلبان جناح چپ، مجسمه توماس جفرسون را به زیر انداختند و سر مجسمه کریستف کلمب را جدا کردند. ۲ روز پیش، مجسمه جورج واشنگتن را در پورتلند اورگان به زیر کشیدند و آن را با پرچم آمریکا پیچیدند و به آتش کشیدند.

ترامپ تاکید کرد: هرچیزی که می‌گویم کار دموکرات‌ها است

وی ادامه داد: در اینجا دو سناتور هم نشسته‌اند، ما باید به سمت تصویب قانونی برویم که هرکسی پرچم آمریکا را به آتش بکشد یا آن را لگدکوب کند، یکسال به زندان برود.

رئیس جمهوری آمریکا به کسانی را که چند خیابان در سیاتل را تصرف کرده‌اند، هرج و مرج طلب نامید و با انتقاد از عملکرد فرمانداران دموکرات در مواجهه با این افراد، گفت اگر از من کمک بخواهند من آماده‌ام. کافی است به من زنگ بزنند.

ترامپ افزود: من منتظر تماس آنها هستم و عاشق کمک کردن هستم. (جمع کردن این معترضان) کمتر از یکساعت زمان می‌برد و شما شهر خود را بازپس خواهید گرفت.

وی جو بایدن رقیب انتخاباتی دموکرات خود را متهم کرد که در برابر این اهانت به ارزش‌های آمریکا سکوت کرده است و ادامه داد: بایدن در برابر حزب خود و اوباشی جناح چپ تسلیم شده است. صادقانه؛ او بر هیچ کسی کنترل ندارد. آیا او بر این دیوانگان تندرو کنترل دارد.

نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با یادآوری اتفاقی که در سخنرانی بایدن افتاد و او در معرفی همسر و خواهر خود به اشتباه دستش را اشاره کرد، گفت: می دانید که بایدن وقتی همسر و خواهرش را اشتباه گرفت به زنش چه گفت؟ گفت مرا از این جهنم بیرون ببر، این مردم دیوانه هستند.

ترامپ اضافه کرد: این چیزی بود که او گفت. او به طور مطلق هیچ کنترلی ندارد. وقتی که جمله‌ای زیبا و طولانی به جو نسبت داده می‌شود، می‌گویم جو اینها را نگفته است او حتی آنها را نمی‌فهمد.

وی مدعی شد اگر بایدن پیروز شود، او ۱۰۰ درصد این کشور را تسلیم این دسته جنایتکاران خواهد کرد./ایرنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا