اقتصادی

نرخ طلا، ارز، سکه و دلار در بازار امروز دوشنبه ۱۱ شهریور ۹۸

خبرهای فوری: قیمت سکه و قیمت طلا در بازار روز دوشنبه یازدهم شهریور نسبت به روز گذشته کاهش داشت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۸۵ هزار تومان قیمت خورد.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرهای فوری، همزمان با نوسان قیمت ارز در بازار، قیمت طلا و سکه نیز نسبت به روز قبل، با تغییر همراه شده است ؛ فعالان بازار می گویند حباب قیمت سکه نسبت به روزهای قبل کاهش چشم گیر داشته و به ۴۰ هزار تومان رسیده است؛ ضمن آنکه تقاضا برای خرید طلا و سکه نیز کم شده است.

امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و  ۶۷ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۲۴ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۱۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۵۲۲.۹ دلار معامله می‌شود.

قیمت خرید و فروش انواع ارز امروز نسبت به روز قبل کاهش داشته است. قیمت  دلار در بازار آزاد امروز به ۱۱ هزار و ۱۵۰ تومان کاهش یافت.

صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش نسبت به قیمت های پایانی روز قبل ۱۱هزار و ۲۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان خریداری می‌کنند. /تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا