اقتصادی

جدیدترین نرخ دلار، ارز، سکه و طلا در بازار؛ امروز دوشنبه ۱۴ مرداد ۹۸

خبرهای فوری: جدیدترین نرخ ارز، قیمت دلار، سکه و طلا در بازار_ قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت طلا در بازار روز دوشنبه چهاردهم مرداد نسبت به روز گذشته افزایش یافت به طوری که هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان قیمت خورد.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرهای فوری،  براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر روز دوشنبه ۱۴ مرداد قیمت انواع سکه و طلا افزایش یافته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۴ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون ۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان ارزش گذاری شده است، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۴۵۲ دلار قیمت خورد.

خرید و فروش انواع ارز امروز نسبت به روز قبل، نوسان جزئی داشته است به‌نحوی که قیمت دلار در صرافی‌های بانکی بدون تغییر و دلار آزاد نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل مورد معامله قرار می‌گیرد.

 قیمت  دلار در بازار آزاد بعد از آنکه تا نزدیکی ۱۱ هزار تومان سقوط کرد روند صعودی را در پی گرفت و طی هفته گذشته قیمت دلار در خیابان فردوسی با عبور از کانال ۱۲ هزاری در محدوده های قیمتی ۱۲ هزار و ۲۰۰ تا ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان هم معامله می شد. اما بار دیگر روند قیمت دلار و یورو در بازار نزولی شده است.

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی برای فروش به مردم با ثبات نسبت به روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت دلار برای خرید از مردم ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان تعیین شده است.

 امروز قیمت دلار در صرافی های بانکی اندکی کمتر از قیمت دلار در صرافی‌های آزاد است؛ هم اکنون قیمت دلار برای فروش به مردم در بازار آزاد با کاهش نسبت به روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۹۷۰ تومان تعیین شده است.

قیمت یورو در صرافی‌های بانکی نسبت به روز کاری قبل،  ثبات داشته و برای فروش به مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان است.

قیمت درهم امارات نیز امروز در بازار آزاد، ۳۲۵۵ تومان ارزش‌گذاری شده و مورد معامله قرار می‌گیرد؛ فعالان بازار ارز معتقدند نوسانات قیمتی درهم عامل بسیار مهمی برای قیمت دلار است. قیمت پوند هم ۱۴ هزار و ۵۳۴ تومان تعیین شده است.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۵۰۵ تومان و ۵ ریال، قیمت یورو را ۱۲هزار و ۸۵۹ تومان  و قیمت پوند انگلیس را ۱۴هزار و ۳۹ تومان  و ۴ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۳ و ۵۰۵ تومان و ۵ ریال می‌فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۳ هزار و ۵۵۰ تومان می‌رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است.

نوع ارز

قیمت

قیمت دلار صرافی بانکی

۱۱  هزار  و ۹۰۰  تومان

قیمت دلار در بازار آزاد

۱۱  هزار و ۹۷۰   تومان

قیمت یورو

۱۳ هزار  و ۴۰۰ تومان

قیمت درهم امارات

۳ هزار و ۲۵۵  تومان

قیمت پوند

۱۴ هزار و ۵۳۴ تومان

قیمت ارز مسافرتی

۱۳ هزار و ۵۰۵ تومان

قیمت خرید دلار در بانک‌ها

۱۱ هزار و ۵۰۵  تومان

قیمت خرید یورو در بانک‌ها

۱۲ هزار و ۸۵۹ تومان

قیمت خرید پوند در بانک‌ها

۱۴ هزار و ۳۹  تومان

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا