اقتصادی

قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت مثقال امروز ۹۸/۰۴/۲۵

خبرهای فوری: هم اکنون هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۰۵ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهارآزادی ۴ میلیون و ۹۶ هزار تومان قیمت خورده است.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرهای فوری، قیمت طلا در بازارهای جهانی طی روز جاری با کاهش نسبت  به دیروز به ارزش ۱۴۱۴.۳ دلار مبادله می شود. همزمان با کاهش قیمت جهانی طلا وکاهش قیمت ارز در بازار داخلی، قیمت طلا و سکه در بازار داخلی کاهش چشم گیری داشته است.

امروز در بازار سبزه میدان، قیمت طلا نسبت به روزکاری قبل، کاهش داشته است؛  هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۴۰۵ هزار و ۴۰۰ تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت ۵۴۰ هزار و ۵۰۰ تومان و هر مثقال طلا با قیمت یک میلیون و ۷۵۶ هزار تومان مورد معامله قرار می گیرد.

سکه‌فروشان سبزه میدان، امروز قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید را ۴ میلیون و ۹۶ هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم را ۴ میلیون و ۴۴ هزار تومان، نیم سکه بهارآزادی را ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان، ربع سکه بهارآزادی را یک میلیون و ۳۶۹ هزار تومان و سکه گرمی را ۹۵۹ هزار تومان اعلام کرده اند.

گفتنی است، قیمت سکه طرح جدید امروز نسبت به صبح دوشنبه بیش از ۲۴۰ هزار تومان کاهش یافته و قیمت سکه طرح قدیم  نیز ۲۴۴ هزار تومان ارزان شده است؛ البته قیمت نیم سکه و ربع سکه نیز نسبت به روز قبل کاهش یافته است. /تسنیم

قیمت سکه بهارآزادی طرح جدید

۴ میلیون و ۹۶  هزار تومان

قیمت سکه بهارآزادی طرح قدیم

۴ میلیون و ۴۴  هزار تومان

قیمت نیم سکه بهارآزادی

۲ میلیون و ۲۰۸  هزار تومان

قیمت ربع سکه بهارآزادی

یک میلیون و ۳۶۹  هزار تومان

قیمت سکه گرمی

۹۵۹ هزار تومان

قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار

۴۰۵  هزار و ۴۰۰ تومان

قیمت هر گرم طلای ۲۴ عیار

۵۴۰  هزار و ۵۰۰ تومان

قیمت هر مثقال طلا

یک میلیون و ۷۵۶ هزار تومان

قیمت هر اونس طلای جهانی

۱۴۱۴ دلار

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا