اقتصادی

ضعف کشور درحوزه اقتصاد

خبرفوری مهم: نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل گفت: کشور ایران مؤلفه‌های قدرت زیادی دارد، ولی در حوزه اقتصادی، تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرینی را هنوز نتوانسته به گونه‌ای تقویت کند که موفق باشد.

نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل گفت: کشور ایران مؤلفه‌های قدرت زیادی دارد، ولی در حوزه اقتصادی، تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرینی را هنوز نتوانسته به گونه‌ای تقویت کند که موفق باشد.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم،جواد نایینی گفت‌:با بیان اینکه نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری بر اساس نیاز کشور طراحی و تدوین شده است، اظهار کرد: کشور ما در حوزه اقتصاد ضعیف عمل کرده است و بر همین اساس شعارهای چندین سال متوالی از طرف مقام معظم رهبری به این حوزه اختصاص داده شده است.

نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل خاطرنشان کرد: براساس شعار امسال مبانی اقتصادی مرتبط با معیشت مردم تنها بر اساس بنیان فکری دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان تقویت می‌شود.

وی تصریح کرد: کشور ایران مؤلفه‌های قدرت زیادی دارد، ولی در حوزه اقتصادی، تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرینی را هنوز نتوانسته به گونه‌ای تقویت کند که موفق باشد.

نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل تاکید کرد: لازم است در حوزه اقتصادی به کمک شرکت‌های دانش بنیان قوی شویم؛ مثلاً در حوزه کشاورزی کاشان می‌توان به کمک دانش آموختگان به کشت‌هایی از قبیل گیاهان دارویی، گل محمدی که باغات پسته که آب کم نیاز دارد روی آورد.

وی افزود: مصرف آب کاشان در صنایع هفت درصد و در حوزه کشاورزی ۸۳ درصد است که نشان می‌دهد در حوزه کشاورزی بدون علم و اندیشه آبیاری غرق آبی را دنبال می‌کنیم./ایمنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا