اقتصادی

افت ۷۸۰ واحدی بورس

خبرمهم: شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۷۸۰واحدی روبرو شد.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۶میلیارد و ۷۲۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳هزار و ۴۰۲میلیارد تومان در بیش از ۳۴۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۷۸۰واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۸۱هزار و ۱۵۲واحد قرار گرفت.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، ایران خودرو و بانک ملت شد و در مقابل شرکت‌های معدنی و صنعتی گل گهر، سرمایه‌گذاری غدیر و معدنی و صنعتی چادرملو با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۲۵۷میلیون ورقه به‌ارزش ۲هزار و ۷۲۴میلیارد تومان در ۲۲۴هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۱واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۶۴۲واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای بیمه پاسارگاد، پتروشیمی زاگرس و اعتباری ملل شد و در مقابل شرکت‌های صنعتی مینو، بیمه سامان و توسعه سامانه نرم‌افزاری نگین بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند./تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا