فرهنگی

گزارش رسانه های بین المللی از برنامه عصر جدید

خبرهای فوری: شبکه تلویزیونی المیادین در گزارشی از تهران، به معرفی برنامه عصر جدید در تلویزیون ایران پرداخت و گفت این برنامه یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین برنامه‌های ایرانی به منظور شناسایی استعدادهاست.

به گزارش بخش فرهنگی سایت خبرهای فوری، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، برنامه عصر جدید، برنامه ویژه‌ای در تلویزیون ایران برای شناسایی استعداد‌ها و صاحبان تخصص و هنر در زمینه‌های مختلف است.

مالک عابده، خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در گزارشی از تهران، به معرفی برنامه عصر جدید در تلویزیون ایران پرداخت و گفت این برنامه یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین برنامه‌های ایرانی به منظور شناسایی استعدادهاست.

در این گزارش ضمن به تصویر کشیدن هنرنمایی برخی از شرکت کنندگان در برنامه عصر جدید، تاکید شد، هدف از این برنامه شناسایی استعداد جوانان در حوزه هنر، موسیقی و زمینه‌های مختلف دیگر است. شرکت کنندگان استعداد‌های خود را در برابر انبوهی از تماشاگران و هیئت داوران به نمایش می‌گذارند.

در بخشی از این گزارش با سید بشیر حسینی یکی از اعضای کمیته داوران گفتگو می‌شود که می‌گوید: «درست است که این برنامه الگوبرداری از برنامه‌های مشابه در دیگر نقاط جهان است، اما ویژگی آن این است که هر آنچه در برنامه عصر جدید می‌بینید ایرانی خالص و متناسب با فرهنگ و اعتقادات ماست. هدف از این برنامه شناخت استعداد‌های ایرانی است.»

این برنامه متشکل از چند بخش است که برندگان آن به بخش‌های بالاتر راه می‌یابند. این مسابقه نمایشی از شور و شعف جوانان ایرانی در پیگیری هنر است، هنر مورد علاقه ایرانیان، تنها مختص زبان و فرهنگ فارسی نیست بلکه در میان ایرانیان موسیقی عربی و دیگر هنر‌ها نیز جایگاهی دارند. /خبرنگاران جوان

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا