حوادثقضایی

قتل در خانه پدری

خبرهای فوری: معلم بازنشسته با صحنه‌سازی سعی داشت مرگ دخترانش را گازگرفتگی نشان دهد

به گزارش بخش حوادث سایت خبرهای فوری، ساعت ۷‌صبح دوشنبه دوم دی امسال  مردی با پلیس ۱۱۰ تهران تماس گرفت و خبر داد که دختر ۱۹ و ۲۱ ساله خانواده همسایه‌شان که در طبقه دوم ساختمانی در محله آذربایجان‌، بن‌بست مظاهری زندگی می‌کنند، به طور مشکوکی فوت شده‌اند.
بعد از این تماس، ماموران کلانتری جامی با حضوردر محل حادثه مشاهده کردند که مرد و زنی میانسال در داخل خانه گریه می‌کنند و می‌گویند دو دخترشان فوت شده‌ است. این زوج در تحقیقات اولیه گفتند: ما شب گذشته خانه نبودیم و امروز که به خانه  بازگشتیم، با جسد دو دخترمان که در اتاق‌نشیمن و در چند قدمی هم درازکش افتاده بودند رو‌به‌رو شدیم. آنها نفس نمی‌کشیدند و با اورژانس تماس گرفتیم و با سر و صدا و جیغ و فریادمان همسایه‌ها متوجه  مرگ آنها شدند.
گمان می‌کنیم آنها بر اثر نشت گاز بخاری فوت شده باشند. ماموران موضوع مرگ مشکوک این دو دختر جوان را به ساسان غلامی بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش کردند. در این مرحله ماموران کلانتری به تحقیقات از زن و مرد میانسال ادامه دادند که متوجه ضد و نقیض‌گویی آنها و دستپاچگی و رنگ پریده‌شان شدند. همین سرنخ کافی بود که ماموران احتمال دهند آنها رازی را در دل خود پنهان می‌کنند. در تحقیقات بعدی ماموران موضوع مرگ مشکوک آنها را به آتش‌نشانی گزارش دادند که آنها با حضور در محل و بررسی این خانه متوجه شدند نشت گاز در خانه وجود نداشته است. همین سرنخ کافی بود که  پلیس با این فرضیه رو‌به‌رو شود که به احتمال  قوی این دوخواهر به قتل رسیده باشند. بنابراین از زوج میانسال به‌طور جداگانه تحقیق کردند تا این‌که  بعدازظهر دوشنبه  پدر خانواده سکوت خود را شکست و به قتل دو دخترش اعتراف کرد. او در همان صحنه جنایت با دستور بازپرس جنایی بازداشت شد و برای ادامه  تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد. متهم میانسال که معلم بازنشسته است و همراه دو دختر کشته شده و همسرش در این خانه اجاره‌ای زندگی می‌کردند، درباره نحوه قتل و انگیزه‌اش ازقتل دو دخترش گفت:   مدتی بود که با دو دخترم دچار مشکلات خانوادگی شده بودم و حتی چند بار هم بابت رفتارهایشان به آنها تذکر داده و دخترانم را نزد روانپزشک بردم. اختلاف و درگیری خانوادگی‌مان با دو دخترم ادامه داشت تا این‌که عصبانی شدم و چون از دست آنها خسته شده بودم، تصمیم گرفتم هردویشان را به قتل برسانم.
وی مدعی شد: آن شب در شربت قرص‌های خواب‌آور و متادون ریختم و به دخترانم دادم که بعد از خوردن آن بیهوش شده و جانشان را از دست دادند، بعد همسرم متوجه ماجرا شد و خیلی گریه کرد. برای این‌که راز این جنایت پنهان بماند، تصمیم گرفتیم، وانمود کنیم که آنها بر اثر گازگرفتگی فوت شده‌اند.
با اعتراف وی، مادر خانواده نیز در جریان تحقیقات پلیسی گفته‌های شوهرش را تایید‌کرد.
برای مرد میانسال به اتهام مباشرت در قتل عمدی دو دختر جوانش قرار بازداشت موقت صادر شد و او برای تحقیقات تکمیلی از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

روایت همسایه‌ها 

صاحبخانه این زوج میانسال به خبرنگار جام‌جم گفت: دو ماه پیش واحد شماره ۳ که در طبقه دوم بود را به  مرد میانسالی که می‌گفت معلم بازنشسته است اجاره دادم که می‌گفت دو دختر دارد که یکی از آنها دانشجو است. بعد از مدتی فهمیدم او دختر دیگری دارد که با آنها زندگی نمی‌کرد. ساعت ۷ صبح بود که صدای فریاد و گریه‌های  مادر خانواده را شنیدیم که می‌گفت خدایا دخترانم فوت شده‌اند. از خانه‌‌مان بیرون آمدیم و  همراه چند نفر از همسایه‌‌ها به مقابل خانه‌اش رفتیم. مادر خانواده مدام در داخل خانه راه می‌رفت و گریه می‌کرد. همسرم حتی نزد این زن رفت و سعی می‌کرد آرامش کند. همان موقع مادر آن دو دختر فوت شده  به همسرم گفته بودند که آنها دچار گازگرفتگی شده و فوت کرده‌اند. بعد از طریق ماموران متوجه شدیم که پدر خانواده هردویشان را به قتل رسانده که به‌شدت شوکه شدیم و باورمان نمی‌شد که این مرد آرام، دست به قتل زده باشد.
یکی از ساکنان ساختمان هم گفت: ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد دوشنبه بود که متوجه سر و صدا و کوبیده شدن پا روی زمین شدم و بعد از دقایقی صدا قطع شد. گمان کردم شاید یک دعوای خانوادگی بوده که پایان گرفته است. صبح زود متوجه مرگ دختران آنها شدم. /جام جم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا