حوادثقضایی

رازگشایی از معمای ۳ جسد زیر آوار بانک

خبرهای فوری: پلیسی جزئیات تازه‌ای از ماجرا كشف سه جسد در بانك ملی نسیم‌شهر را فاش كرد.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرهای فوری، اوایل هفته مسؤولان بانک ملی نسیم‌شهر در شهرستان بهارستان که در جریان اغتشاشات آبان‌ماه تخریب شده بود، تصمیم به آواربرداری گرفتند. کارگران زمانی که آواربرداری را آغاز کردند با جسد مردی رو‌به‌رو شدند که زیر تلی از خاک قرار داشت. با گزارش موضوع به پلیس و قاضی جنایی، جسد از زیر آوار خارج شد. بررسی‌ها نشان می‌داد، زمان طولانی از مرگ او می‌گذرد و زیر آوار قرار داشته است. جسد به پزشکی قانونی منتقل شد که در ادامه جسد زنی پیدا شد و با پایان آواربرداری جسد مرد دیگری کشف شد.
اجساد دو مرد و یک زن با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات در این باره آغاز شد. در تحقیقات محلی مشخص شد، شب حادثه اهالی دو مرد و یک زن را دیدند که وارد بانک شده اما خروج آنها را ندیده بودند.
با این اظهارنظر به نظر می‌رسد اجساد کشف شده متعلق به همین دو مرد و یک زن است.
قرار شده است با بررسی پرونده افراد فقدانی، هویت این سه نفر شناسایی شود.
رئیسی مسؤول روابط‌عمومی بانک ملی به جام‌جم گفت: «افرادی که وارد بانک شده‌اند، خارج از ساعت کاری بانک و بعد از تخریب بانک توسط افراد ناشناس وارد شعبه شده بودند و رسیدگی به این موضوع در حیطه اختیارات بانک نیست و به بانک ربطی ندارد. مشخص نیست که این افراد با چه انگیزه‌ای وارد بانک شده‌اند و مسؤولان قضایی پیگیری این موضوع را دنبال خواهند کرد.» /جام جم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا