حوادث

فوت زن ۶۸ساله شاهد درگیری ماموران نیروی انتظامی با خلافکاران

خبرمهم: رییس پلیس بندرعباس پس از انتشار اخباری در فضای مجازی تایید کرد که شامگاه یکشنبه یک زن ۶۸ساله شاهد درگیری ماموران نیروی انتظامی با خلافکاران ، دچار مشکل تنفسی شده بود که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم، به گزارش شامگاه دوشنبه پلیس هرمزگان سرهنگ تیمور دولتیاری گفت:در پی مطالبه شهروندان مبنی بر (مقابله با) تهیه و توزیع کالای قاچاق و مواد مخدر و مشروبات الکلی در یکی از محلات بندرعباس ، ماموران انتظامی یگان امداد  این شهرستان شب گذشته بیست و هشتم دیماه ، با هماهنگی و گرفتن دستور قضایی به منظور اجرای طرح توقیف موتورسیکلت های سنگین قاچاق و پاکسازی منطقه آلوده  به محل اعزام شدند.
وی افزود: در بدو ورود به منزل یکی از عوامل قاچاق ماموران  تعداد زیادی موتورسیکلت سنگین اوراق شده مشاهده کردند که هنگام  انتقال انها خانواده فرد و همسایگان ممانعت کردند.
سرهنگ دولتیاری ادامه داد: نیروهای کمکی کلانتری های بندرعباس به محل اعزام شدند   و تعداد ۲۰ دستگاه موتورسیکلت اوراق شده  و قاچاق از منزل متهم کشف کردند.
به گفته رییس پلیس بندرعباس متهم با جوسازی  و مظلوم نمایی و تحریک جمعیت حاضر در صحنه ، به صورت دسته جمعی به ماموران و خودروهای پلیس فحاشی سنگ پرانی کردند که تعدادی از ماموران از ناحیه سر ، کمر و پا مصدوم و خودرو های سازمانی کلانتری ها و یگان امداد  نیز از ناحیه سپر جلو ، سقف و صندوق عقب ، پنجره ، گلگیر عقب سمت راست وکاپوت ، گلگیر و آینه تخریب شدند.
فرمانده انتظامی بندرعباس اظهار داشت:  در این رابطه  به جهت کنترل اوضاع و مدیریت صحنه ، برابر ماده ۱۵۶  قانون بکارگیری سلاح ، توسط ماموران حاضر  چند تیر هوایی شلیک کردند و کالاهای قاچاق کشف شده به پارکینگ برده و متهم اصلی  دستگیر شد .
سرهنگ دولتیاری  ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در این عملیات را ۱۰میلیارد و ۱۲۰ میلیون  ریال اعلام کرد.
وی خاطر نشان کرد:  در این درگیری  یکی از شهروندان حدودا ۶۸ ساله و حاضر در صحنه بعلت مشکلات قلبی  و نامساعد بودن وضعیت تنفسی به بیمارستان خلیج فارس منتقل شد که فرد یاد شده در بیمارستان فوت کرد .
به گفته سرهنگ دولتیاری تلاش های لازم با هماهنگی پرشکی قانونی در خصوص تعیین علت تامه فوت  در حال انجام است که نتیجه نهایی در فرصت بعدی اعلام می شود/ایرنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا