ورزش زنانورزشی

پولادگر: حرف‌های «علیزاده» از جانب خودش نیست

خبرهای فوری:رییس فدراسیون تکواندو در جریان مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در خصوص مهاجرت کیمیا علیزاده و صحبت‌هایی که از جانب وی در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شده است،

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، سیدمحمد پولادگر در ابتدا با اشاره به تصمیم فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر انصراف تیم‌های باشگاهی از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: همیشه اجازه داده‌ایم به ما حمله کنند و دفاع کنیم اما دیگر نباید کوتاه بیاییم زیرا حق گرفتنی است. فکر می‌کنم یک برخورد انقلابی صورت گرفت.

وی ادامه داد: این رویه باید تغییر کند , این تصمیم بجا و درست بود. باید در برابر ظلم بایستیم و از حق‌مان دفاع کنیم. در این آشفته بازار کسی حق را تقدیم شما نمی‌کند بنابراین باید حق خودمان را بگیرم. تصمیم درستی گرفته شد.

پولادگر در ادامه در پاسخ به پرسشی در خصوص کیمیا علیزاده و اینکه آیا وی می‌تواندا برای کشوری دیگر به میدان برود، تاکیدکرد: از لحاظ قانونی از آخرین حضور یک ورزشکار باید ۳ سال بگذرد تا بتواند برای کشور جدید بازی کند. رسانه‌هایی که این موضوع را مطرح می‌کنند از قوانین مطلع نیستند. این موضوع امکان‌پذیر نیست مگر اینکه در تیم پناه‌جویان که توسط کمیته بین‌المللی المپیک راه اندازی شده حضورپیدا کند که آن هم شرایط خاصی دارد.

وی افزود: مطالبی که از طرف علیزاده مطرح شده، به طور حتم از طرف خودش نبوده و برخی افراد و رسانه‌های معاند دروغ‌ها و تهمت‌های زیادی به کشور و نظام اسلامی ما وارد کرده اند. این فرصت را مغتنم می‌شمارم و از تمام رسانه‌ها خواهش می‌کنم برای آنکه تمام دنیا بدانند که این حرف‌ها و تهمت‌ها دروغ بوده، نتایج تیم‌های دختران ما را در مقایسه با تمام تیم‌های کشورهای اسلامی مقایسه کنند. آیا واقعا شرایطی که برای دختران ما فراهم شده است، برای بسیاری از دخترها در کشورهای دیگر وجود دارد؟ سیاست امپریالیستی به این سمت و سو رفته که چنین تهمت‌هایی را به ایران وارد کنند.

پولادگر در پایان گفت: از رسانه‌ها می‌خواهم از این فرصت استفاده کرده و به همین بهانه به مقایسه نتایج خوب تیم‌های ملی زنان ایران با سایر کشورهای اسلامی بپردازیم و ببینیم که کدام کشورها موفقیت بیشتری در زمینه زنان داشته‌اند. /ایرنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا