ورزشی

یحیی گل‌محمدی استعفا می‌دهد؟

خبرمهم: اگرچه یحیی گل محمدی در نشست خبری شب گذشته استعفا را تکذیب کرد اما احتمال دارد در صورت تداوم حضور رسول پناه، دست به چنین کاری بزند.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، سرخپوشان پایتخت روز گذشته نمایش درخشانی را برابر استقلال ارائه کردند اما در پایان از کسب پیروزی بازماندند. یحیی گل محمدی نیز در نشست خبری از هواداران تیمش عذرخواهی کرد و گفت که مسئولیت این نتیجه را برعهده می‌گیرد و همچنین به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت. با این حال نکته مهم صحبت های او، ضرب الاجل دو روزه ای بود که برای خروج مهدی رسول پناه از هیئت مدیره تعیین کرد.

گل محمدی گفت که اگر این کار از سوی وزیر ورزش صورت نگیرد، تبعاتش برعهده سلطانی فر خواهد بود. بحث های زیادی درباره این واژه (تبعات) به وجود آمده و احتمالات زیادی در این خصوص مطرح می‌شود. اگرچه گل محمدی موضوع استعفا را تکذیب کرد اما ممکن است در صورت پافشاری وزارت ورزش و هیئت مدیره روی ادامه همکاری با رسول پناه، به یک تصمیم ناگهانی از سوی یحیی ختم شود.

در همین راستا قرار است اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس جلسه‌ ویژه‌ای را امروز (سه‌شنبه) با حضور رسول‌پناه در دفتر علی رغبتی در وزارت ورزش برگزار کنند و احتمالاً در پایان این جلسه نیز بیانیه‌ای از سوی هیئت مدیره باشگاه درباره صحبت‌های سرمربی این تیم منتشر خواهد شد.

سرانجام باید دید که چه اتفاقی رخ می‌دهد اما نکته مهم این است که بسیار بعید به نظر می‌رسد در آینده باشگاه پرسپولیس، گل محمدی و رسول پناه همزمان حضور داشته باشند./ورزش سه

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا