ورزشی

زنگ خطر جدید برای پرسپولیس؛ یحیی در آستانه جدایی؟

خبرمهم: یحیی گل‌محمدی خسته است.خسته از وعده‌هایی که به او و شاگردانش می‌دهند.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم،  شب گذشته و در حالی که خیلی‌ها در فرودگاه می خواستند از یحیی گل محمدی درباره جدایی اش از پرسپولیس سوال کنند او پاسخی منطقی داد و گفت: « بازیکنان گلایه دارند. من هم گلایه دارم ولی الان زمانش نیست و فرصت برای حرف زدن درباره این مسائل هست. الان نمی‌خواهم با احساسات هواداران بازی شود. اجازه بدهیم از رسیدن به فینال لذت ببرند.»
یحیی حرف هایی که در دلش بود را نزد اما قبل از سفر به قطر استعفا را داده بود و حتی فردای آن روز هم نامه فسخ قراردادش را به باشگاه فرستاده بود با این حال ماند تا تیمش را راهی فینال آسیا کند.
به نظر می‌رسد نارضایتی بازیکنان، وعده‌های محقق نشده مدیران باشگاه، رفتارهای غیرحرفه‌ای آنها در مدیریت حاشیه‌ها،ناتوانی در مذاکره با بازیکنان خودی و راضی کردن آنها باعث شده تا صبر آدم صبوری مثل گل محمدی هم سر ریز شود. عواملی که ذکر شد را می شود در صحبت‌های دیروز شجاع، سیدجلال و کمال در فرودگاه به وضوح حس کرد. بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس از اینکه رسول‌پناه در گفت‌وگوی حضوری چند روز پیش خود در ورزش و مردم همه چیز در باشگاه را عالی جلوه داده ناراحتند و در حرف هایشان در ویدئویی که شجاع خلیل زاده گرفته بود تاکید کردند  با وجود مشکلات فقط بخاطر هواداران بازی کردند.
حالا یحیی پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کرده، با تیمش در فینال آسیا است و به دنبال تحقق رویای میلیون‌ها هوادار است.
البته با این شرایط به نظر می‌رسد که ادامه همکاری گل‌محمدی با مدیران پرسپولیس به بن بست خورده است. همه چیز در هاله‌ای از ابهام است و باید دید که واکنش مدیران به شایعاتی که درباره جدایی گل‌محمدی از پرسپولیس شنیده می شود چیست؟ اصلا گوش شنوایی هست یا اینکه آنها خیلی راحت راهی را می‌روند که در نهایت به جدایی سرمربی‌شان از تیم می‌رسد؟
آنچه مسلم است اینکه هواداران پرسپولیس توقع دارند با گل‌محمدی که به عنوان سومین مربی ایرانی توانسته تیمش را به فینال ورژن جدید لیگ قهرمانان آسیا برساند برخورد بهتری شود و علاوه بر برطرف کردن مشکلات و کدورت‌ها با بازیکنان تاثیرگذار هم برای آینده توافق شود تا همین موفقیت‌ها باز هم ادامه داشته باشد./خبرآنلاین

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا